/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Cisco 677 router og struernet
Fra : master_ht
Vist : 402 gange
40 point
Dato : 13-05-04 11:48

Er der nogle der har erfaring med at sætte en cisco 677 router op, så den kan køre på struernet ???
Da min router der følger med fra struernet er brændt af og jeg har ikke engang haft den efter 1månede :/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-05-04 15:13

Kan du ikke få den byttet hos struernet, det må da være det nemmeste.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 40 point
Dato : 14-05-04 21:42

Prøv at sætte din cisco 677 på nettet og lave en registrering som du gjorde den første gang du loggede på nettet.
Din gamle og den nye router har jo to forskellige MAC adresser. Det er den som dit kabelnet indentifisere dig på, når du kobler op.
Nu kender jeg ikke struernet, men formoder at den virker lige som stofanet og tdc's webspeed?

Godkendelse af svar
Fra : master_ht

Dato : 15-05-04 00:13

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : djpost

Dato : 16-08-04 06:13

Hej,

Til alle jer der enten overvejer eller har skiftet til struernet, vil jeg bare sige, LAD VÆRE. Med mindre du bare bruger dit internet til surf osv, så er det pænt billigt.

Men for andre som gerne vil bruge det til lidt extra end det, er det sgu en skidt ide. Så snart de og cybercity for den sags skyld, mærker at man bruger shareware, lukker de linien ned i en hvis tid, indtil programmet er lukket ned, og der kan gå en halv time, før de åbner igen.

I mine øjne er det noget forbandet svineri, da man selv burde være herrer over, hvad man bruger sine penge/tid på, på nettet.

Altså, struernet og cybercity er nogle skod firmaer. Jeg skifter så snart det er muligt. Så vil jeg hellere betale lidt extra og have min frihed.

My 2 cents