/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Trist, kedelig og god nyhed........
Fra : Mordex
Vist : 306 gange
5 point
Dato : 12-05-04 22:14

Nu er der nok mange der er kede af en anden tråd i smalltalk (nævner ingen numre), så jeg kommer her med lidt godt...... der sikkert vil få mange smilehuller frem på jeres små ansigter....
:
Jeg har en nyhed...... og jeg har også en god og nyhed........

Hvad vil I høre først?????

Mordex

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 22:15

Start med den dårlige..så kan det kun blive bedre i løbet af aftenen...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 22:20

Først den gode - det trænger vi da til................
Emesen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 22:23

enten har barneyboy eller emesen vundet nu

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 22:27

He he...ja det kan der være noget om...men da jeg ikke er superbruger, får jeg nok ikke det store ud af de 5 point ...
Så de må nok blive tilkendt Emesen, men så skal vi da også ha en god eller dårlig nyhed fra Mordex..he he

-Barneyboy

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 22:29

barneyboy - det er ikke disse point - det er æren.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 22:30

Ok.... lad os starte med den dårlige........
Jeg, Mordex, har løjet for mine medkanduer........
Det var ikke bevidst.....

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 22:31

True..my bad ..
Hvis den dårlige nyhed er at "Any given sunday" er ved at være slut i flimmeren...så er jeg enig..det er en for super nice film...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 22:32

og nyheden

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 22:32

Hvad!!...Mordex..thats it....arh ok..jeg tror godt jeg kan tilgive,mmeeennn....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 22:34

Hvornår kommer nyheden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 22:34

er den gode , at du løj da du skrev det
Og hvad med den triste ?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 22:35

Jeg kan ikke komme med den gode inden I ved hvad jeg har løjet om.......
Og tak for tilgivelsen....... jeg har altid sagt at der er en lille gud i barneyboy

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 22:36

Den triste og kedelige er den samme som dårlige........ Jeg lyver ellers aldrig
Derfor er det trist.... men det var ike bevidst.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 22:37

Sagde jeg nyhed???????? Jeg mente..................... ?!?!?!?!?!?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-05-04 22:38

Så var der lægen der sagde til patienten at han havde en god og en dårlig nyhed.
"Hvilken nyhed vil de have først ?", spurgte lægen. Efter at have tygget lidt svarede patienten, "Jeg vil godt starte med den dårlige nyhed".
"Godt", sage lægen, "den dålige nyhed er, at vi har været nød til at amputere deres venstre ben." Det var patienten selvfølgelig ked af at høre, så han spurgte lægen," hvad er så den gode nyhed?".
"Jo", sagde lægen, "jeg har fået afsætning på deres venstre sko.".

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 22:40

Uden løgn, eksisterede sandhenden måske slet ikke. og det ville da være trist

Tråden har været åben længe.. Vælg så et svar !!

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 22:41

Takker Mordex.. ..
Hvad er det så du har løjet om?..jeg kan snart ik klare det mere..jeg må have gode nyheder

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 22:42

Selvom jeg er skuffet over at du valgte den dårlige først, hvilket betyder at emesen vinder æren i denne one-one combat...så er jeg ked af at du har løjet, men det skal vi nok få rettet op på...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 22:56

Løgnen er at jeg har sagt/skrevet at I slipper for mig i 4 dage i maj måned her på kandu.......

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 22:59

>>emesen
Lægen til patienten:
-Jeg har en god og en dårlig nyhed......
-Start med den dårlige, sagde patienten.....
-Vi er kommet til at amputere Deres venstre ben i stedet for det højre.....
-Og den gode?
-Det er at det højre ben ikke skal amputeres alligevel.......

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-05-04 23:01

Det er vel de 4 dage systemet er nede, så det ny kandu kan komme i drift.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 23:05

Arh..det er frækt lavet er det....har sad jeg lige og fældede en lille tåre på Mordex vegne og så fyrer du den af...ha ha..ja så er det slut med venligheden herfra...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 23:07

*LOL*

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 23:12

Skide godt mordex, nu kan emesen også forstå den.
>>ellebye
Lægen til patienten:
-Jeg har en god og en dårlig nyhed......

-Start med den dårlige, sagde patienten.....

-Vi er kommet til at fjerne Deres højre øje.. Og de er blind på det venstre.....
-Men det gode er, at patienten ved siden af, er død.

- ???

-De har avet hans førehund.

og så gik den dag

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 23:12

Nå..... Nu er klokken mange, og jeg er taget til fange Min kone trækker mig med i seng
Nu skal der........

Den gode nyhed kommer i morgen ........

Mordex

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 23:14

Ups..... natmaden, der skulle have stået ellebye.... Men jeg troede at det var emesen der skrev den første

Go´ nat.....

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 23:15

Det er bare iorden..sov godr Mordex...og tak for den dårlige nyhed ..
Natmanden: se det var en grineren vittighed...havde ikke lige hørt den før...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 23:34

Er mordex med konen eller lyver han først nu ??

barneyboy > den var så ny at jeg heller ikke havde hørt den.
men det var vel bare en gren til den ellebye skrev.,,

Ellebye lukker kandu i 4 dage. det kanvi da ikke tillade.
Vi er jo mange der har respirartoren,
koblet til her,, 4 dage uden luf...... DYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy bip dyyyyyyyyyyyyyyyy

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:57

Savner ram og frida de ku det der smaltalk
Sune

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 23:57

He he..ja 4 dage..det bliver en prøve..nå jeg vil også til at smutte i seng..glæder mig til at høre de gode nyheder fre Mordex imorgen.. sov godt alle sammen..

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 5 point
Dato : 13-05-04 16:21

Så må den gode nyhed da være at det bliver mere end 4 dage vi slipper for dig i maj måned.
Din tur til Køln og Paris er da vel ikke aflyst? Og hvad med den lækre bil, som du havde lejet?
Din tur bliver af længere varighed end først antaget.

mvh ans

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 16:25

>>ans
Du må være den klogeste af alle her på kandu..........
Det var nemlig det der var den gode nyhed. At I slipper for mig i hele 5 dage og ikke i 4......
Vi tager afsted tirsdag morgen, i stedet for tirsdag aften........

Mordex

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 16:27

Og den lækre bil skal jeg hente mandag morgen. Jeg tager afsted med toget kl. 6.31 og er hjemme igen lidt over middag.....
Jeg glæder mig som et lille barn

Mordex

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-04 16:28

Ja ....................Ans er den klogeste..............
Og Mordex det med de 5 Kandufridage er ikke en nyhed.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-04 16:29

Det er en gave.........................................
Go' tur
Emesen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 16:30

*LOL*
med ??????? nåh..... det er også ligemeget, i får gaven alligevel...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-04 16:35

- man ta'r vel en chance en gang imellem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-05-04 16:50

Får i så tid til en dag i Paris? Bilen du har lejet er den på tyske plader, og må du køre i den i Danmark?

Håber at i får en god tur.

mvh ans

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 16:59

Vi kommer vist ikke til Paris alligevel. Efter at have tænkt det hele igennem, kom vi frem til at der er for langt fra Køln til Paris hvis det kun skal være en endagstur. Der er jo ca. 500km. hver vej.......
Og til spørgsmålet om pladerne og Danmark, så tror jeg nok at vi køber et par plader chokolade i Tyskland
(læs ikke dette højt: den er på D-plader og må vistnok ikke køres i DK)

Mordex

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 17:00

Og jeg håber du virkelig mener en "god tur" og ikke en "gå-tur"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-05-04 17:03

God tur til " Damernes Ø " Mordex ... og tak fordi du ta'r afsted

[hør] Sig mig : Hvornår er I begyndt at blive så dybe, voksne og følsomme allesammen ?

Ka' I ha' det rigtigt godt. Nu vil jeg smutte ud til Frk.Uro at blive forkælet med 'aften skafning'. (Håber jeg kan få hendes mini-anlæg m.subwoofer til at spille?)

Ja ja ja rolig, ...jeg har husket loddekolben og -tin'et uro !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-05-04 17:09

Jeg håber da på at I får en GOD tur.

ans

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-05-04 19:33

god tur mordex, men jeg er jo lige vågnet og har ikke læst siden snue ts 12-05-04 23:57
såeøhh hvis du er taget af sted , kan vi jo ikke få den triste,
..... nå pyt.... hav er rigtig god ferie

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 20:10

Tak for venligheden.
Det er dog utroligt hvor rare vi kan være over for hinanden, og her tænker jeg på div. andre tråde i smalltalk.
Men det er da dejligt at det ikke er sådan alle steder

>>Molo, forklar lige hvad "Damernes Ø" er ??????

>>natmad, jeg er ikke taget afsted endnu, så I må lige trække mig lidt endnu, til på mandag.

Jeg er selv spændt på om jeg tænder for pc´en tirsdag morgen..............?? Får jeg mon tid??? Det blir´ svært at lade være med at kigge en sidste gang....... Og gad vide hvor mange mail´s jeg har i min mailbox når jeg vender tilbage???

Jeg vil lige overveje om jeg ikke skal åbne en ny tråd hvor man kan få lov til at gætte på hvor mange mail´s jeg har efter de 5 dage jeg er væk. Den der kommer nærmest får ...... skal vi sige, 100 point??? Og hvis der er én der rammer præsict, får 100 bonuspoint........
Det kunne jo være sjovt........ ikk´??

Mordex.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-05-04 20:39

God ide, og stadig god tur

Sidst at jeg var langt væk, var, da jeg selv måtte hente 4 kolde hos købmanden
Damernes ø , er nok am'ar

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 20:47

Det kan da ikke være amar´ ......... Så er Molo forkert på den. For jeg har vist aldrig været på amar´, og skal heller ikke derover inden for den nærmeste fremtid.......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-05-04 20:47

Mordex

Klart nok at vi kan tale pænt sammen. Vi tygger jo ikke drøv, som det sker i anden/andre tråd/tråde. Det er da rart med lidt forandring.

Vi hører vel lidt fra dig, når du på mandag er kommet hjem med bilen?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 20:51

Jeg skal da gerne komme med lidt info om hvor dejligt det er at køre i sådan en bil. Men vil man have en tur, skal man bare bestille en taxa Der køre jo (næsten) ikke andet rundt end Mercedes´er...........
Men det bliver sikkert en oplevelse for livet

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-05-04 21:01

Hej !
Tror damernes ø er am'ar men Paris er da osse flot mordex
Jeg tror at i får en rigtig god tur.
Og minderne , som du vil dele med os, kan du jo ligge på
http://www.megapixel.dk/ så har vi jo en change for at være med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-04 01:28

Paris er Damernes Ø ! En uhømmet ødsel shoppingtur i Paris uden mand, med den unge, smukke, rige, belæste, generøse og charmerende latin lover ved sin side, er enhver kvindes drøm om Paradis. Paris er KUN for kvinder ! En dyr og øde Ø for mænd !!!

Gid du må kløjs i Café Creme Mordex

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-05-04 01:32

Nå det er da heller ikke så dårligt at drikke en flaske Jack Daniels på Jim Morrisons grav Molo! Det kræver bare din tommelfinger og lidt franc øh Euro, øh hvad valuta de nu har der!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-04 01:38

tedd -> Jeg ville nu foretrække en 150 km længere syd-sydvest : http://www.lemans.org/univers_accueil/index.html

</WROOM>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-05-04 01:40

Ja man kan jo lægge vejen omkring der hvis man alligevel har tomlen i vejret

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 14-05-04 11:58

Nu er det tid til at lukke, så jeg ikke har for mange spørgsmål åbne på én gang
Jeg må altså acceptere ans´ svar, da det er utroligt at .............. han/hun er så klog....... BRAVOOOOOO

Senest på mandag åbner jeg konkurencespørgsmålet, hvis jeg altså husker det...... Min hukommelse er ikke hvad den har været
Ellers må I lige minde mig om det..

Nå, ha´ en (fortsat) god dag

Mordex

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-04 12:58

Tak skal du ha' Mordex

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-05-04 20:49

Tak skal du have Mordex.

God tur og kør nu forsigtigt

Jeg er hunkøn, så nu ved du det

mvh ans

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-05-04 20:54

>>Hej ans(ine )
Jeg skal nok køre forsigtigt, men kun i DK. I Tyskland har de jo ingen begræsninger på de fleste strækninger på motorvejene, så dernede kan man køre WROOOOOOM
Nej, nej...... jeg har jo min familie med, så jeg skal nok køre langsomt og forsigtigt.....

Go´ weekend

Mordex