/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
FALSTER
Fra : nullerbullerpige
Vist : 819 gange
50 point
Dato : 12-05-04 14:58

Hej!
Vi er i gang med en undersøgelse ang. internettet. Og skal derfor bruge nogle frivillige personer fra FALSTER.
Så hvis der skulle være nogle som har lyst til at deltage, skal vi bede om fulde navn og telefonnummer og evt. adresse.
Der vil blive trukket lod om hvem der får de 50 point!

Med venlig hilsen
Nullerbullerpige
/Team NetEX

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 15:05

Undersøgelse for hvem ???

Må vi få et link ?

Hvis I forventer frivillige, bør I fortælle lidt mere om jer selv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 15:08

ALLE -> Her er et godt råd : http://1984.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 15:10
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 15:19

Vil give Molo ret! Ret dumt at lægge navn og telefonnummer ud i et åbent forum

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-05-04 15:22

Jeg er helt enig med MOLOKYLE, kom med et link eller andet. Havde du forventet at vi skulle lægge vores navn, adresse m.m. her på kandu ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 15:43

Donald Duck
Rapstreet 883
Duckcity
9989 Falster
DK

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 60 point
Dato : 12-05-04 15:56

Emesen din gav

Vi ved alle sammen godt hvor du bor, men det er da rart at få en bekræftelse fra sædvanligvis pålidelig kilde.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 16:01

Det er jo ikke mig som bor på falster - men min uheldige fætter.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-05-04 16:17

Joacim von A.
Tror du det er muligt at låne til et par måneders husleje ?
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.
NB!
Nå, nu skal det hele jo ikke gå op rent Anders And.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 16:22

Det da onklen ibasa!! Fætter højben er emesen! Du skulle aldrig ha solgt dine jumbobøger!

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-05-04 16:27

Tedd. [hør]

Fandens osse. Selv klassikerne er gået i glemmebogen. Nu bliver det nok umuligt at låne.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 17:14

Se der tager i helt fejl - der er jo også fætter George.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 12-05-04 17:19

Emesen din lille gav-

Det bliver da værre og værre. Hit med de frivillige til Falsterprojektet, det var jo trods alt det der var spørgsmålet.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 17:22

Jo men det her er osse smalltalk!
Fætter George? Han blev opfundet efter Carl Barks. Han tæller ikke. Desuden synes jeg Fætter Højben minder lidt om dig emesen!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 17:33

Pak lige sammen og tag til falster og hjælp Bedstemor and med æblerne.

nullerbullerpige du burde lægge ud med dit ejet navn og nummer.
det giver tillid, men guderne må vide, hvad det kan bringe dig efter.
så formmail er en løsning.
men 50 p hmm.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 18:24

Så er jeg fætter Vims

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 18:32

VA SKA VI,DU DER DU

MUH:Sorteper
Jeg har sku lige klasket sorte klat op af vægen,SPLAT(((((((((((((((((((((((((((((((((((

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 18:38

))))))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 18:39

Manse9933 -> Jamen goddag politimester Strix

</FÆTTER VIMS>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 18:44

Blaver fuj, du kan få et spark der hvor du er højest når du plukker jordbær.

Med Uvelige Hilsner;SortePer
Gå hjem og strix dig en pyjamas,af hamp og gid den vil klø.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 18:50

Nå men jeg skal lige ind til Kbh. og se om jeg er så heldig, at finde et par tabte diademer.
Undskyld >nullerbullerpige<, at vi smalltalker lidt, men du har ikke engang en profil så man kan se hvem der vil have adresser til den undersøgelse.
Iflg. google er >NetEX< jo mange ting.
Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 18:53

Så er jeg Mickey Mouse, men jeg synes nu Andersine ser bedre ud end Minni!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 18:55

176-671 er smuttet ud i hampen for at lede efter resten af Bjørnebanden, så der tør jeg ikke gå hen. Jeg tror istedet jeg snupper lidt af Fedtmule's jordnødder.

</FÆTTER VIMS>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 18:57

</SUPER VIMS>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 19:03

Mickey tedd -> Hold dig til Madam Mim

>/FÆTTER VIMS>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 19:04

Ja hold dig fra min hamp,det er sku mit levebrød og det samme gælder bjørnebanden,de skal bare holde deres lakridsrødder fra mine forretninger,ellers får de et af mig
prersonligt + jeg bruger størrelse 75 i gummistøvler,sådan nogle hatte
MUH:SortePer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 19:10

Åh ja Madam Mim!! Hun er min!! Pas på du ikke flyver for højt med de jordnødder Molo!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 19:14

UUUuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...................... en tur på Hexia de Trix's kost ?

</SUPER VIMS>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 19:15

Jeg er skaftet. Hun er kosten

</FÆTTER VIMS>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 19:16

Mim,Hun er min forlovede,skal vi gå uden for skærmen og ordne det VA VA VA VA

MUH:SortePer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 19:18

Sorteper og Klara Kluk er kææææærster

</FÆTTER VIMS>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 19:24

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 19:27

Måske, har jeg fattet nada , men må jeg så være kylling

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 19:28

Nada,hun ville ikke pille når jeg ville pille,så det var ut med Klara Kluk og ind med Mim,hun vil pille,jeg har desværre lakrids mellem tærene og kan ikke nå der ned,men nu dyrker jeg arobig kamp kunst, armen op foden ned,vrik med næsen o.s.v,så om 30 år har jeg nog tabt 200 gram ogsÅ er jeg et levende våben,jeg sparker med knyttede tær:
MUH:SortePer og Mim

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 19:33

hmm sorteper og mim,,, det jo dobbeltprofil.
Hilsen Bamse og kylling

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 19:35

natmaden er så afgjort Fætter Guf

.. og Nora Malkeko er sikker lige mums for ham

</FÆTTER VIMS>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 19:39

Jep,enten er man forbryder eller også er man ikke,jeg er stolt af mit fag,vi har lige lavet et større kup 12 ½ gummi bamse,og hun var 11 år,så kom ikke her,mod mangler vi ikke.

MUH:SortePer og MI Mi Mi Mi Mi MIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 19:52

Og nu vil jeg gå op og stjæle et par timer foran Kløjs kassen,der skulle være en film om den sidste malke ko og dens trænge kår hos landmand VIMS,en uhyggelig historie om patte gramserri,hun siger selv,jeg har godt nok fire af dem men WIMS udnytter mig på det
groveste,at blive malket 30 gange om dagen det er lige i overkanten,fy WIMS,hilsen Nora .så lige traileren.
MUH:SortePER og mim

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-04 12:52

Hold kæft ..nu faldt tiøren

Citat
Hej!
Vi er i gang med en undersøgelse ang. internettet. Og skal derfor bruge nogle frivillige personer....

..og det fandt nullerbullerpige !!!

Undersøgelsen gælder hvor mange der lader sig forlede til at lade personlige oplysninger 'sive' på nettet

I modsat fald vil jeg også lave en undersøgerse :

Citat
Hai..

Jeg er ved at lave en undersøgelse om sider på internettet, hvor man kan tilmelde sig anonymt.
Derfor søger jeg frivillige, der kan hjælpe mig med undersøgelsen.
Jeg ville derfor blive glad, hvis I alle kan oplyse :

1.) Hvilke tjenester/hjemmesider bruger du ?
2.) Hvad er din bruger ID på disse sider ?
3.) ..og hvad er dit password ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 13:34

naaaaaaaaaaaiiiiiiii nu ved de at jeg hedder Sorteper

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-05-04 13:50

Jeg er så heldig, at ingen kender mit navn.
Hilsen fra.
Den anden's fætter.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-04 14:46

Nar-ij, ÆMÆSÆN har hæmælit nummår

</MÅLØGYLÆ>

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 18-05-04 09:41

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-04 10:27

nullerbullerpige -> Hvis du var kommet med lidt feedback omkring hvilken undersøgelse for hvem? Kunne du have undgået at vi 'punkede' dit spørgsmål så skammeligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-04 17:10

Men lidt er jeg da.