/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvad er PCHealth
Fra : stig54
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 12-05-04 13:10

Jeg har lige sagt nej til at tillade udgående forbindelse til et program der hedder PCHealth.
I søg kan jeg se at jeg har PCHealth liggende i Windows.
Skulle jeg have tilladt den udgående forbindelse og i givet fald hvordan retter jeg op på det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-05-04 13:16
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 13:19
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 13:20

findes også i XP

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 12-05-04 13:21

Nej det behøver du ikke at tillade! Det er dens indbyggede online hjælp, der gerne vil på nettet! PChealts omfatter osse systemgendannelse og en fil overskrivnings sikkerhed, og er en integreret del af windows! Disse er ikke affektet af at den ikke kan komme på nettet! I din firewall må der være en log over blockerede programmer. Der må du kunne tillade den at komme på nettet!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 13:21
Kommentar
Fra : stig54

Dato : 12-05-04 15:46

Der findes 3 filer der er logført idag. Programindtrængning, 1 pakke indtrængning og en postscannir.
Det er Norman firewall jeg har og jeg kører XP

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 15:50

Du må osse ha en liste over blokerede programmer? Kender desværre ikke Norman, men prøv at lede i programmet! Ellers prøv at åbne windows hjælp og tryk på associeret support, så spørger norman måske om du vil tillade internet access?

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 12-05-04 16:18

Tak for svaret tedd.
Så lærte jeg det, tak