/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Ozzy Osbourne
Fra : invisible
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 11-05-04 10:36

Hvad er det lige Ozzy Osbourne fejler.
Når han toner frem på fjernsynet vælter han afsted som om han er skidefuld eller på nogle yderst underlige stoffer.

Er han det eller er han bare syg (måske efterveer af 30 år i sprut og narko) ????

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-05-04 10:42

Jeg har ikke hørt at han rent fysisk skulle fejle noget, men han psyke er vist ikke al for god, ja, han har været på stoffet og sprut i mange år.

Så lige i det sidste afsnit, at sønnen ville tage en alkohol-test på ham, som dog kun viste 0,5 promille, så om han er ved at nedtrappe kunne godt være. Han ser i hvert fald godt hærget ud.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 11-05-04 10:55

Der har vist været tale om, at han lider af en mild form for Parkinsons, formentligt på grund af hans voldsomme alkohol og stofforbrug igennem årene.
Og så var der vist også noget om, at han blev totalt "drugged" efter sin motorcykel ulykke, af en læge der ville score kassen på endnu en "kendis".
Leder lige efter lidt om Ozzy på nettet og vender tilbage, hvis jeg finder noget interessant.

Cali

Accepteret svar
Fra : calista

Modtaget 60 point
Dato : 11-05-04 11:00

Fandt den her side, med alt om Ozzy..
http://www.myvillage.co.uk/pages/celebs-ozzyosbourne.htm
Meget interessant læsning, his man følger med i The Osbournes.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 11-05-04 11:02

Det er pga. hans årelange misbrug han ligner et omvandrende lig, hans krop (ingen krop) kan ikke tåle alle de stoffer han har taget, og den er brudt sammen og derfor er det også så vigtigt at han motionere og spiser sundt, som han nu engang ikke altid er så god til.. *GGG*

Mener han er afgiftet, men er ikke helt sikker... (så i hvert fald godt på vej)

der var også noget med at da hans kone blev syg af kræft fald han i igen, for en kort periode, og det har da slet ikke gjort det bedre...

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 11-05-04 13:31

Tak for svaret calista.