/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha motor
Fra : 1133
Vist : 435 gange
200 point
Dato : 10-05-04 18:40

hej
mangler motor til yamaha sting
kickstarete er er gået på den gamle
evt. reservedele eller hjælp

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 10-05-04 19:27

Ja ja, er det ikke lidt voldsomt at ville have ny motor, fordi kickstarteren er "gået", det er jo nok en mindre ting, feks en fjeder, og i værste tilfælde et tandhjul der er slidt. Og knallertforhandleren kan næsten skaffe alle ting.
Så få nu lige siden af, og se hvad der er galt, der er jo heller ikke noget ved at få en motor der nok er slidt/i stykker samme sted.
Hvis der har været problemer længe, er tændrene nok slidte, hvis det er kommet pludseligt, er det godt, da det så er noget der er hoppet af, eller en simpel fjeder der er knækket.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 10-05-04 23:11

hej palle
jeg kan ikke skille motoren ad er igang med at bore skruger ud

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-05-04 23:17

Du skal så huske at give en god gang WD40 eller pronto, eller rustløsner, i god tid.
Det er bedst kun at bore hovedet af skruerne, så har du som regel noget at tage fat i når dæksler kommer af.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 13-05-04 10:06

Tak for svaret pallebhansen.