/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
E700 Datakabel og easystudio
Fra : olefahnoe
Vist : 392 gange
50 point
Dato : 10-05-04 16:42

hej

jeg har lige købt ny telefon og datakabel

jeg har downloadede easystudio ver.1 fra samsung..... MEN

hvordan for jeg telefonen "frem" i programmet

der er kun en setup. hvor jeg kan vælge hvilken com1 hastighed det skal være

Er der nogen der ved hvilken hastighed jeg skal bruge

olefahnoe

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 12-05-04 22:44

der er 50points til den første der skriver noget her

Accepteret svar
Fra : badmanden

Modtaget 50 point
Dato : 13-05-04 14:19

Hej.
Jeg ved selvfølgelig ikke om det kan hjælpe dig, men jeg har også lige købt kabel til min Samsung E700. Jeg installerede Easy studio. Lukkede programmet, satte telefonen til via com porten og genstartede computeren. Derefter åbnede jeg igen easy studio og så fandt den selv frem til det. Hvis dette ikke virker kan du gå ind i tilføj programmer og forsøg derigennem at finde din telefon!

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 13-05-04 22:16

Hej badmanden

Jeg har ikke kunne få mit uorg. datakabel til at virke... så jeg har bygget en irda port med den virker heller ikke

Easystudio vil ikke finde porten under SETUP

Nå men tak for hjælpen

Ole fahnøe

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 31-05-04 12:32

Tak for svaret badmanden.