/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Erfaringer med forskellige tunsæt?
Fra : fred280188
Vist : 569 gange
30 point
Dato : 10-05-04 12:33

Hvilke vil i anbefale? protuna? Kreidler-sevice? Stc-tuning? passer de? ydelse?

undskyld med pointene jeg har nada!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-05-04 12:43

Lad os starte med protuna.......
Protuna er det samme som T-Hansen, men bare i Tyskland, med mere tun at vælge imellem. Af det jeg har læst her på kandu, er folk ikke helt tilfredse med t-hansen....... Bl.a. at varene ikke passer, lidt med kvalitet m.m.
De har desuden ikke så meget at vælge imellem som andre internetforretnnger her i DK.
De andre som du nævner, tja...... Der er ikke meget forskel. Det ene sted har de mere at vælge imellem, det andet sted er billigere, så det er bare med at kigge rundt omkring og vælge det man vil ha´.....
Hvis de skriver at den konkrete vare er sån´, og sån´, skal den være det. De må jo ikke skrive at det f.eks. er Polini EVO og så sælge dig alm. Polini.
Der er mange forretninger at vælge imellem, så du skal bare lede efter hvad du har brug for......
Der er flere her: http://www.scooterzone.dk/old/link/links.php

Mordex.

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 10-05-04 13:21

jeg handler mest ved www.west-import.dk eller www.kreidler-service.dk kan specielt godt li west-import amok salg..... det er rimlig fedt og der er nogle billige ting... fe.k det her:

ATHENA CYLINDER 47,6MM+TOPSTYKKE
TURBO KIT UDST ENKELT
CARBON MEMBRANBLADE
APRILIA-YAMAHA-PGO-GILERA-VESPA
PEUGEOT.--SUZUKI 47MM
KUN LUFTKØLET MODELLER
VED BESTILLING ANGIV MODEL

1485,-

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-05-04 14:29

Skriv da lige hvad sættet skal passe på ??? Det gør jo lidt forskel om vi snakker puch maxi eller eller en scooter sjover...

Kommentar
Fra : fred280188

Dato : 10-05-04 15:15

Hey Sorry PUCH MAXI

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 30 point
Dato : 11-05-04 06:23

Så kan jeg klart anbefale www.stc-tuning.dk's kit, de yder virkeligt godt i forhold til prisen! Alternativt kunne du jo vælge Protuna's dyre kit, der er stort set det samme bare en anden udstødning.... Har prøvet efterhånden de fleste kits til maxi, og vil mene at der er mest træk i det fra STC...

Godkendelse af svar
Fra : fred280188

Dato : 11-05-04 14:30

Tak for svaret Jon. Danke Shön, Gracias