/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fed udstødning
Fra : 30scooter
Vist : 523 gange
20 point
Dato : 09-05-04 21:59

Da jeg skal igang med et projekt, på min maxi k.. skal jeg lige have nogle råd. om hvordan jeg F.eks kan gøre. jeg skal lave en dobbelt udstødning.skal bruge de den her udstødning.
>>west-import.dk> oppe i højre hjørne>RODEKASSEN>UDSTØDNING VESPINO TWIN 200 kr....>>>>

altså skal bruge to af dem. skal svejse dem sammen. så der kan komme et forrør på.
Jeg vil have dem til at sidde på hver sin side at puch maxien-- men hva kan jeg gøre så min kickstarter ik slår ned på udstødningen?

Nogle gode råd?

Men en fed udstødning skal det nok blive hehe..

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 10-05-04 08:15

hmm, den bliver lidt svær. enten må du kører udstødningen udenom kickstarteren eller under den. begge dele ser nok lidt dumt ud. Eller simpelt hen skifte til en P-motor :)

Accepteret svar
Fra : II_SPAWN_II

Modtaget 20 point
Dato : 10-05-04 13:30

du skal simpelt hen i gang med at bøje en masse rør og svejse dem sammen og så må du gøre så den ikke ligger i vejen for kickstarteren... nu ved jeg ik hvordan din maxi ser ud men måske kan du gøre så den først kommer til at gå ud bag efter din kickstarter så den ikke kommer til at ligge i vejen men så det næsten kun er podden der sidder på den side hvor kickstarteren er... eller skifte til en p-motor som jk6 skriver :)

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 10-05-04 23:24

Tak for svaret II_SPAWN_II.