/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Homesoft
Fra : gogo27
Vist : 1338 gange
20 point
Dato : 29-05-02 22:17

Hej!
Jeg søger registreringsnummeret til programmer fra firmaet HOMESOFT. De har lukket. Jeg har programmet "Min Musik"
og mangler registreringsnummeret til "Deres andre programmer, Mine Film,Min bil, min dagbog, mine opskrifter, mit fotoalbum" da jeg har demoversionen af programmet.
Ved du hvor jeg kan få fat i dette registreringsnummer så kontakt mig gerne.

Med venlig hilsen

Flemming Sørensen
flemming.sorensen@get2net.dk

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 30 point
Dato : 29-05-02 22:28

NEJ og du vil intet få ud af dette herinde. Det du gør er og bliver ulovligt, det gør det ikke mindre ulovligt af at du annoncerer her...

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-05-02 22:45
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-02 21:59

Wed, 29 May 2002 20:16:50 GMT, skrev "gogo27"
<gogo27.news@kandu.dk>:

>Jeg søger registreringsnummeret til programmer fra firmaet HOMESOFT

Og hvad har det med grafik at gøre?

Selvom firmaet er lukket, er det næppe lovligt, det du vil.

Men du kan da prøve i en warezgruppe.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 29-05-02 23:29

Hej Flemming

det hjælper jo ikke meget at fortælle dig at det er ulovligt at spørge hvor du får et reg. til dit program.
det du skal gøre er, at kigge i punktet hjælp. find så - about eller website.
det vil sikkert føre dig til ophavsmændende for programmet, og det skulle undre mig meget om du ikke
der kan købe dig til en registrering.

venlig hilsen
"dumme" dorthe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-02 22:56

In article <WFbJ8.29075$4f4.1071376@news000.worldonline.dk>,
itgrafen.news@kandu.dk skrev...
> Hej Flemming
>
> det hjælper jo ikke meget at fortælle dig at det er ulovligt at spørge
> hvor du får et reg. til dit program.
> det du skal gøre er, at kigge i punktet hjælp. find så - about eller
> website.
> det vil sikkert føre dig til ophavsmændende for programmet, og det
> skulle undre mig meget om du ikke
> der kan købe dig til en registrering.

Det gør det ikke, firmaet lukkede og slukkede I sommeren 2000, og siden
har det ikke været muligt at få licens til nogen af deres udmærkede
programmer.

Jeg har selv registreret flere af deres programmer, og havde en
telefonisk samtale med dem vedr. licenser efter deres lukning, og dertil
svarede de "at det var ikke deres problem længere", og så må folk jo
selv prøve at skaffe dem anden steds fra.

Jeg vil ikke selv have et problem med at bruge "pirat licenser" til
programmer som ikke længere bliver opdateret endsige bliver supportet
længere.

Som Knud også skriver, er det næppe lovligt, men hvis man køber et
lovligt program og så ikke kan købe en licens, hvad skal man så gøre?

Fut news:dk.admin.netikette

--
/Gevaldi

Kommentar
Fra : gogo27

Dato : 30-05-02 12:33

Jeg har registreret mine programmer og vil gerne købe de andre programmer, men firmaet som har udviklet dem, svarer ikke på spørgsmål om disse, og når jeg skriver om folk kan hjælp mig er det ikke for at få ulovlige koder,så er det fordi der måske er nogen der ved hvor man kan købe dem, der kunne jo være nogen der lå inde med dem.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-05-02 19:15

Du kunne jo tage kontakt til dem der har det nu...

--
Med venlig hilsen
Thomas

Kommentar
Fra : gogo27

Dato : 01-06-02 17:11

Hej Thomas
Jeg ved ikke hvem der har det nu, og homesoft som stod bag gider ikke oplyse om de har solgt det videre til andre, så hvis du ved det vil jeg gerne vide det

Kommentar
Fra : zooey

Dato : 15-07-04 03:11

jeg har reg nr men mangler disketten mine film 2.0