/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med fejlmeddelelse
Fra : allo
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 08-05-04 19:06

Jeg har downloaded Flashplayer 7, og siden har jeg fået fejlmeddelelse når jeg starter explorer:windows forårsagede en ugyldig sidefejl i MSVCRT.DLL eller i KERNEL32.DLL. jeg har fjernet Flash 7 og så kører det igen,men så har jeg ingen Flashplayer og den gamle er slettet,hvad kan jeg gøre.Jeg kører win.98se.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 19:34

Det kan jo være den allerede var installeret, og den er da heller ikke en nødvendighed.
Men ellers installer igen.
Husk at lukke alle vinduer før installering, luk også alt der ligger i nederste højre hjørne, som antivirus mm.:
Important Message: You must close all other browser windows before installing.

Try this first: How to fix almost all Macromedia Flash Player issues
A version of Macromedia Flash Player is pre-installed with most popular Internet browsers. Sometimes, problems with a Flash Player that's already installed can prevent your upgrading to the latest player. You can resolve almost all difficulties by taking the following steps:

Check System Requirements to ensure your configuration is supported.
Make sure you have the latest version of your Internet browser. Installing a new browser can often repair issues with browser installations, and newer browsers may also offer improved security.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 19:36

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/playerfaq.htm#install_win
Rul ned til overskriften:
Trouble with Windows installation
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : allo

Dato : 08-05-04 19:45

Nej selvfølgelig er den ikke nødvendig men der er da meget man ikke kan hvis man ikke har den.Det hjælper ikke at inst. den igen det har jeg prøvet,og det samme sker hver gang.Jeg har ledt efter en ældre version,der var ingen problemer med den jeg havde,men kan ikke finde andet end Flash 7. Jeg har hentet opdt. til IE uden det har hjulpet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-05-04 20:18
Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-04 20:19

Det første link blir du nødt til at markere fuldt ud og kopiere til adresselinien

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 09-05-04 01:27

Hej allo,

har du evt. prøvet at opdatere win98 inde på Windows update?

Shockwave Flash: Flash won't work... -->
http://experts.about.com/q/1515/3310052.htm

mvh

Strarup

Kommentar
Fra : allo

Dato : 10-05-04 16:50

Jeg har alle opdat. til win.98,jeg har prøvet at geninstallere IE med en anden version af Flash, intet hjælper.IE virker upåklageligt så snart jeg afinstallerer Flash,og så snart jeg henter den er det galt igen.Jeg har hentet en opdt.af filen MSVCRT.DLL det hjælper heller ikke.Jeg har prøvet at afinst.SG og Spywareblaster uden at det hjælper,jeg aner snart ikke hvad det kan være der er galt, har læst om 100vis af mulige årsager men ikke fundet en løsning.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-07-04 23:04

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : allo

Dato : 19-07-04 16:03

Tak for svaret tedd.