/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bryllup Svend.Skaaning
Fra : natmaden
Vist : 583 gange
444 point
Dato : 08-05-04 01:51

Pointne er til Svend.Skaaning.... Sådan er det bare !!!
Men jeg håber at høre (i åben debat) dit syn på bryllup, fatigdom, nedskæringer,køre for stærkt og hvad du vil.
det handler om tips http://www.kandu.dk/dk/tip/7876 'Er du også træt, af at høre om royalt bryllup'
Vi betaler jo alle gennem L............ ja hvor kommer ..... pengene fra til glans og glitter.
Ingen ved hvor min elskede mormor er, og det er jeg nok ikke ene om at tænke.
Hvad skal vi med et slot, når vi ikke kan sove der !
Hmm jeg blir harm!
Men kære svend ! pointne er til dig, og jeg trækker den til efter den 14.

God Week-end til alle.
Jørgen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-05-04 02:58

Vil bare sige jeg er så rørende enig .... det er simpelthen allerede FOR meget med det bryllup, læste forøvrigt idag et sted - at bosserne på DR og TV2 vil tæppebombe os med royale genudsendelser sommeren over når der skal holdes ferie på de to stationer, så de kongelige kommer til at hænge os ud af halsen.

TV Stationerne kammer totalt over, og skal have det at vide - som tippet foreslår, smid dem en mail.

P.S er heldigvis på arbejde hele dagen på fredag - men det er vel ingen garanti for, at man kan blive fri - men skulle man få lyst til lidt TV fredag aften er der jo altid Animal Planet og Discovery, formoder de er fri for det fis.

Karina ..

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 444 point
Dato : 08-05-04 03:04

http://www.dr.dk/pubs/nyheder/template/lib/wmm.jhtml?mmID=82546&publicationID=1

Kan det her links bruges direkte?? - det er en henvisning til en mediafil (RealPlayer) ellers kan den hentes på:

http://www.dr.dk/nyheder/kongehuset/article.jhtml?articleID=166605 og er billede nummer 6 oppefra - den ene af de to drenge siger noget meget klogt tilsidst, hans udtalelse er nok det klogeste sagt i denne bryllupstid *G

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-05-04 09:49

Lad monarkiet betale af egen lomme. De er nogle af Danmarks største jordbesiddere, så der burde være til mere end saltet på et æg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-05-04 10:20

Er der nogen der kan fortælle mig hvornår vi sidst har haft et kronprins bryllup i Danmark. ??

Det skal lige nævnes at tidl. Kong Frederik blev gift i Stokholm, så det er på dansk grund.

Det er i hvert fald før fjensynets tid.

ellebye

PS! Og Margrethe gælder ikke.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-05-04 13:39

Tja Vi har jo altid Kandu, hvis TV irriterer os! Undrer mig at folk stadigvæk ikke har opdaget, hvor let det er at slukke for et TV! Er vores tilværelse virkelig så forankret omkring hus alteret, at vi absolut skal brokke os, hvergang der kommer noget vi ikke bryder os om! Næste gang der bliver klaget over nogle lignende er når OL og EM i fodbold starter!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-05-04 14:43

Jeg syntes også det er for opreklameret med det bryllup men det er kun fordi jeg ikke selv er særlig royal - men på den anden side så kan jeg da godt forstå det, for det er da en ret speciel begivenhed - så jeg gør som Tedd, slukker for fjernsynet eller finder en kanal hvor de viser noget andet ....eller er på Kandu

// Toupie

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-05-04 15:56

Jeg er enig med de andre..........
Det kan godt være det er en speciel begivenhed, men det er sq blevet ALT for meget. Nu ser jeg hverken dansk TV eller læser danske blade, men alligevel er det for meget for mig. Uanset hvor man vender hovedet, er der et eller andet med Mary og Frederik.... Bvadr, siger jeg bare.
Jeg har heldigvis en parabol med ca. 5-600 kanaler, så mon ikke jeg finder noget andet på fredag
Og til de andre ting du spørger om, siger jeg kort:
Fattigdom: Jeg kunne godt bruge et par millioner extra om måneden
Hastigheden: På motorvejen var de tidligere hastighedsbegrænsninger bedre, da man kunne køre over den tilladte hastighed uden de store bekymringer om at blive stoppet. Ny skal man passe på, bare man kører 10km/t for hurtigt.....
Jeg er bare glad for at Tyskland ikke er for langt væk........ Der ligger jo de "fine og pæne" motorveje Ved i hva´, der er kun 8 dage tilbage Jeg glæder mig for vildt

Go´weekend.......

Mordex

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-05-04 15:58

min ærlige mening om hele dette postyr er som simpelthen hvad rager det os.

mvh
per

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-05-04 02:05

Tja. Det ser ikke ud til at Svend.Skaaning dukker op. Og nu har jeg et problem,
For vi har jo alle en mening som er let at forstå, omkring dette bryllup.
Dog tror jeg ikke at vi passer på landets gennemsnit, det er noget med at 89% af
befolkningen er meget intersseret i brylluppet, tror at det var på infopaq at jeg så det,

Så også i dag(går)på forsiden af BT, at stakkels Mary var udsat for en spritbillist,,, men det var
vist samme avis, der bragte et indslag om samme Mary der overskred hastighedsgrænsen i dk.
Fik hun en bøde,,, jeg tror det ikke.
Man høre tit om, at andengenerationsindvandrene er et problem.
Hmm men det jo ikke meget af en dansk eller nordisk famillie der er tilbage, ja en del af dem
har ikke en gang lært dansk, men det er der vel heller ikke brug for når man altid er i skiløjperne.
'skiløjperne' hmm det vist stavet forkert, men jeg har nu også kun set det på billeder.

Se&Hør giver gladeligt guldbare væk til deres læsere, men var det så ikke læserne der gav dem
selv en guldbare, eller var det medarbejderne på se&hør der splejsede til dem.

Jeg forstod også at det var fredde der gav alle os den gode tv2 koncert forleden,
så forstår jeg bedre at han må ha en lille diskret lønfornøjelse,
der blir grædt i hos fammilien danmark så et andet sted. Men det var nu over at 'folkegaven' ikke var stor nok. på samme side var en lille notits om et sygehus der skulle lukkes. og den ældre man der ensomt, var
død på sig toilet, og siddet der i uger. Havde han levet, havde han nok også stået og vinket med flaget.
.
Et minuts stilhed for ham,,,,, den ukendte.
.
Verden er så sørmne da en underlig dims.
.
og kan vi så ikke bare være enige om at vi i fællesskab forærrer brudeparet de 444 point.
Jeg kunne så godt tænke mig at se hvor at de ville lægge dem på gavebordet.

Lige meget hvem at der får dem, så husk lige at de kunne ha' været en del af en kongelig kandugave

Mvh. Natmaden (forbruger af Hof)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 06:30

Længe leve republiken,hele den kongelige fammilie skulle anskaffe sig et fast arbejde og lade
socialhjælpen tilkomme de arbejdsløse/fattige,ellers må de sendes i jobtræning så de kan lære
at grave et hul og fylde det igen,den betydelige gerning, at kunne klippe røde bånd over kan de jo i forevejen jeg tror vis man brugte deres apanage/socialhjælp til at promovere danmark i udlandet, så ville vi ligge som nr 1 på listen over de rigeste lande i verden,en lille ubetydelig tanke i den store andedam,så de 444 point's skulle gå til de hjemløse,så kan
de sige at der er en smule retfærdighed til i dette smukke/rige land,men retfærdig fordeling af goderne,det er en by i rusland og den er brændt ned.

Den kongelige ulidelighed:Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-05-04 07:13

Manse
Hvad ville du have i stedet for kongehuset. En præsident ?, en præsident som ham ovre i Buch--en. Hvad tror du ikke han får i løn ??. OK nu er de også over 400 mio. mennesker derover, og så har han (deværre) også lidt mere at have sagt. Skal vi udnævne Anders Fogh til præsident ??. Jeg tror da gerne han ville

Kom nu frem med det, hvad ønsker du i stedet for.???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 07:27

løn,det samme som statsministren,helst mindre,Buch--en, sådanne fyre kan vist kun avles i U.S.A,og så har vi en god grunlov,kunne være bedre, mere up to date som de siger over there,nej,bestemt ikke fjog,men flertallet kan vel for f..... vælge en;humanist
Den kongelige Ulidelighed:Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 07:31

e

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 07:31

d

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-05-04 07:32

Findes der humanister i danmark ?? altså lige med undtagelse af mig

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 07:43

Jeg er ikke helt sikker mere,men der må ski da gemme sig en et eller andet sted,og det skal ikke være dig for vi skal ikke have bombet moral kodekset tilbage til før anden verdens krig undskyld,elleby,jeg kunne ikke nære mig du er god nok på bunden,men det er..............................................................................................................................................................

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 07:47

det er sjovt,enten skal jeg have nye batterier i tastaturet eller også er det kandu,enten kommer der for mange bogstaver med i min tasten eller så mangler der bogstaver,jeg føler mig undertrygt af mit tastatur,nogle gange kommer de sku i forkert rækkefølge,jeg må skifte BAT

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 07:49

og det kan heller ekki nikke stave rigtigt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 08:17

det var kun for sjov elleby<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 08:17

e

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-05-04 08:30

Du kan da godt få vicepræsidentposten.

Se fjernsyn i dag, nej. Konen insisterer, men på grund af at vi er ved at få lagt andet tag på, ligger alle antennerne på jorden, og jeg bad venligst håndværkerne om IKKE at sætte dem op igen.

Så har vi kun een antenne tilbage, en stueantenne som JEG sidder på.

Shit, jeg glemte parabolen, kan man se DR eller TV2 via parabol ??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-05-04 08:54

stakkels dig ellebye,som jeg ser det så er du indlagt til glo bryllup,kærsten gidder heldigvis
heller ikke dette kongriliuspropagandahøjrøvskisksintetsigendemassehysteriske fims,men jeg håber de to kan holde hinnanden ud til hver dag,de er jo trodsalt kun mennesker,selv om nogle vil tillægge dem gudestatus,fred over vores smukke land,bare i dag,så skal vi have gang i den igen i morgen og resten af den never ending storygodt glo bryllup,fri mig for det onde,du
store kløjs kasse [_] amen.
Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-05-04 10:22

Jaj ska års på abajed nu : Bissen. Sår dæ års trædje garng ijår !!! Fanme æg nået a si te man blir trart

..år sår fåer jaj slæt æg sæt brølårb, får jaj ska års laue sygæl.

<MÅLÅGYLE> ..fra Ama'r.

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 17-05-04 13:20

Pointne var jo sat til Svend.Skaaning men han er jo ikke dukket op,
men der kom da lidt meninger frem om brylluppet.
Selv nåede, jeg en sejltur til hven og gilleleje, og slap for det meste.(trafikkaos)

At give pointne til en hjemløs, ( http://ensomikoebenhavn.dk )var en god ide, ja måske
som et gavekort . Meeen,,,

Børns udtalelser; jo, det kan man tro på.
Så tak for svaret Fnollerpige.
og tak til Alle, og god sommer.

Med Venlig Hilsen.
Jørgen