/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Import af bil fra Tyskland. Billig hjemt~
Fra : Tobster
Vist : 1041 gange
100 point
Dato : 08-05-04 00:16

Som overskriften antyder, så overvejer jeg at få bragt en bil hjem fra Tyskland.
Men er der nogen af jer der kender til en auto-importør der er til at stole på?
Det bliver noget med at han skal køre omkring og tjekke den for alt det man nu tjekker, prøvekøre den og så ringe til mig, fortælle om dens stand og så evt. få accept af mig til at tage den med....
Samtidig skal det jo gerne være billigt.... Og jeg skal kunne stole på at han ikke bare tager et vrag med hjem til mig bare fordi jeg har bedt ham om en given bil...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-04 00:29

Jeg tror du skal glemme det der med billigt.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 08-05-04 00:56

Jeg tænker max 3-4000

Jeg ved jo godt at de skal have lidt fortjeneste og jeg skulle alligevel bruge benzin ved at køre derned og hjem igen i 2 biler,,,,

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-05-04 08:11

Hvorfor henter du den ikke selv, det er da det billigste?

Typisk er det jo sådan, at jo dygtigere folk er til deres job, jo flere penge skal de have for det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-04 09:36

Din indkøber kan ikke stilles til ansvar hvis du alligevel er
utilfreds. Tænk på at indkøber ikke ser med dine øjne,
lige meget hvor mange instrukser han får.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 08-05-04 10:29
Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 08-05-04 10:49

888-> De er nok lidt for dyre...
Det eneste jeg skal bruge er ren besigtigelse og transport hjem. Alt det andet kan jeg fint klare...

Ved godt at det bedste er at hente den selv, men mit er meget dårligt og jeg har dårlig tid at køre derned...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-04 11:04

Du har èn mulighed, betal hvad det koster.
Og håb på en ærlig og reel handel.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 08-05-04 11:17

"men mit er meget dårligt"

Der skulle står: "men mit tysk er meget dårligt"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-04 11:24

Har du ikke en god kammerat som kan følge med?
At købe den slags tjenester er en risiko, lidt for stor
mener jeg.

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 13:53

jamen lige så snart du har købt bilen og den skal være i danmark så skal du betale mere end bilen har kostet i tyskland fordi den skal registreres som en dansk bil.... med mindre den holder 60 - 70% af året i tyskland

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-04 15:05

En risiko er at dit bud laver en god handel i tyskland og stopper
eks.vis 20.000 i egen lomme plus det du skal betale ham.

Kommentar
Fra : Klejtrup

Dato : 11-05-04 18:34

http://www.autohenter.dk/

Det er nok den billigste måde at få en bil hentet på hvis man ikke har tid og sprogevnerne ikke rækker.

Mvh Klejtrup

Kommentar
Fra : J.Damm

Dato : 11-05-04 22:40

Hvilken type bil taler vi om? er det en klassisk sportsvogn, en nyere Audi / Mercedes eller måske en ældre Golf GTI?

mvh

Jesper

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 12-05-04 05:53

Det er en ældre bil fra 1993.
En Nissan 100NX - Udvalget af disse herhjemme er nemlig MEGET sparsomt....

Kommentar
Fra : J.Damm

Dato : 13-05-04 11:25

OK, havde det havde været en klassisk Porsche kunne jeg hjælpe.

God jagt!

mvh

Jesper