/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
the1best
Fra : molokyle
Vist : 367 gange
4 point
Dato : 06-05-04 23:03

God aften kære veninde. Glæder mig til vi ses imorgen

Nu kan vi pladre hér til under SMS takst

..andre må godt være med. Måske de får point ?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 14 point
Dato : 06-05-04 23:05

ihh, hvor besværligt molo.....
hiv dog veninden ind på den der side du ved nok.. der er nemlig kommet en rigtig tjat på.. wauw....
hvis du gerne vil have at de andre følger med, så kan du jo en gang hvert femte minut kopiere tjatten og smide den herind

mausfroh.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 23:08

Jeg ville have slettet dette spørgsmål, hvis ik' lige du var kommet ind over musenfryd.
The1best er nemlig blevet koptaget af gamle DOS spil ...har hun lige SMS'et.

Du får point'ene og jeg kigger over på chatten (..selvom jeg normalt IKKE chatter !)

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 23:09

Tak for svaret musenfryd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 23:15

Fedest !!! :

Citat
Not Found
The requested URL /phpbb2/chat.php was not found on this server.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 06-05-04 23:16

> Ses i morgen. Jeg skal forbi frk.uro på søndag

Hit med et link til arkanoid

The1best

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 06-05-04 23:16

arh hva'??? det må der straks gøres noget ved....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 23:21

the1best -> Ok.

musenfryd -> Jadak...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 23:24

http://www.chaossoft.com/arkanoid.shtml værs'go' the first1best

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 06-05-04 23:29

Tak vender tilbage, skal lige prøve, er ved at downloade en anden udgave.

Det går jo ikke så hurtigt her ude på landet.

Ved du hvad frk.uro laver?

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 23:41

uro har travlt med venner de næste par dage. Skal SMS'e med hende søndag/mandag. Stereo og sådan

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 06-05-04 23:59

sådan.. så er det på plads igen.. det var min tidligere adminhalvdel der havde rodet....