/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
The history of rock
Fra : l.Wils
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 06-05-04 20:39

Jeg har købt en bunke LP'er 38 stk. ialt med navnet The history of rock.
Men der mangler to stk. nr 2. og nr.9.
Er der en eller anden, der ligger inde med den samling, og som kan fortælle hvad de to album's inholder, så kan jeg finde de numre et andet sted.
Hilsen L.Wils.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-04 20:43

Jeg ved ikke om denne side er den rigtige.
http://www.scaruffi.com/music.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-04 20:48
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-04 20:52

Prøv at søge på pladeselskabets hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 110 point
Dato : 06-05-04 21:34

Volume Two Indeholder:
Bill Haley: SHAKE RATTLE & ROLL, ROCK AROUND THE CLOCK, ROCK A BEATIN' BOOGIE, SEE YOU LATER ALLIGATOR, SAINTS ROCK'N'ROLL, ROCKIN' THROUGH THE RYE, RIP IT UP, DON'T KNOCK THE ROCK, HOT DOG BUDDY BUDDY, RAZZLE DAZZLE.
Little Richard: RIP IT UP, LONG TALL SALLY, TUTTI FRUTTI, SHE'S GOT IT, THE GIRL CAN'T HELP IT, LUCILLE, JENNY JENNY, KEEP A KNOCKIN', GOOD GOLLY MISS MOLLY, BAMA LAMA BAMA LOO
Fats Domino: I'M IN LOVE AGAIN, BLUEBERRY HILL, AIN'T THAT A SHAME, BLUE MONDAY, I'M WALKIN', MARGIE, BE MY GUEST, WALKING TO NEW ORLEANS, MY GIRL JOSEPHINE, I WANT TO WALK YOU HOME
Buddy Holly: THAT'LL BE THE DAY, PEGGY SUE, ON BOY, RAVE ON, MAYBE BABY, THINK IT OVER, LISTEN TO ME, IT DOESN'T MATTER ANY MORE, BROWN EYED HANDSOME MAN, BO DIDDLEY

Volume Nine indeholder:
Ike & Tina Turner: IT'S GONNA WORK OUT FINE, A FOOL IN LOVE, RIVER DEEP MOUNTAIN HIGH (LIVE), THE HUNTER, NUTBUSH CITY LIMITS, PROUD MARY, COME TOGETHER
James Brown: pLEASE PLEASE PLEASE, PRISONER OG LOVE, PAPA'S GOT A BRAND NEW BAG, I GOT YOU, OUT OF SIGHT, IT'S A MAN'S MAN'S MAN'S WORLD, SAY IT LOUD - I'M BLACK AND I'M PROUD, SEX MACHINE, GET UP OFFA THAT THING
The Monkees: LAST TRAIN TO CLARKSVILLE, I'M A BELIEVER, A LITTLE BIT ME A LITTLE BIT YOU, ALTERNATE TITLE, PLEASANT VALLEY SUNDAY, DAYDREAM BELIEVER, VALLERI, D.W.WASHBURN, TEARDROP CITY
The Beach Boys: SURFIN' USA, I GET AROUND, FUN FUN FUN, DON'T WORRY BABY, SLOOP JOHN B, GOOD VIBRATIONS, CALIFORNIA GIRL, HERE TODAY, WOULDN'T IT BE NICE, DO IT AGAIN

God jagt, det er herlig musik

Godkendelse af svar
Fra : l.Wils

Dato : 06-05-04 23:35

Tak for svaret SonjaAS.
Du er vel nok en skat!
tak. tak. tak.
Jeg ligger sikkert inde med de fleste numre på andre C.D'er
Endnu en gang tak.
Hilsen L.Wils