/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spil osv.
Fra : Ericsson
Vist : 458 gange
220 point
Dato : 06-05-04 20:34

Heey med jer. Jeg har et spørgsmål jeg vil stille men det kan godt være det lyder dumt.

jeg ved at man kan finde spil på nettet som fx. www.gratis-ting.dk fint det har jeg gjort tons vis af gange.

Hvis så at man skal gemme et spil på ens egen pc hvad skal man så gøre????????????

c",)

på forhånd Takker takker............!.............!.....................

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-04 20:54

Når du downloader et spil vælger du - åbn eller gem.
Klik på gem, så er den hjemme.

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 07-05-04 01:00

eller højreclick-> gem destination som

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 07-05-04 21:51

Har prøvet det men man kan ik på de fleste spil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-04 22:04

vis adressen på et spil du ikk kan hente.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 08-05-04 11:33

http://www.slimesector.co.uk/SlimeInvaders.html Det her spil kan jeg ikke få........c",)............

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 10-05-04 16:22

Det kan du umiddelbart IKKE da det er java-spil som køres fra serveren så jeg ville nok opgive netop at hente dette spil og finde det i et execute- eller flash-format

dog Hvis du så går ind i html-koden så kan du evt. finde ud af hvad java-filerne som bruges hedder og så prøve at hente dem direkte fra serveren. Når du så har class og java filerne så kan du hente en java-editor og (måske) få det til at køre på din computer ved at ændre i filerne. men som sagt så ville jeg ikke gå i gang med det, men blot finde spillene i et andet format.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-04 16:32

Du må nok vente til siden er færdiglavet - for man kan jo ikke end gang købe endnu, kun spille. Selve spillene gemmer sig på skjulte sider................desværre.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-05-04 15:29

Det er boegvad der er nærmest sandheden : JAVA Apllet's residerer som *.class filer på serveren. Når du starter et sådant spil, lavet i JAVA, uploades en bytecode til din computer fra HTML siden du er inde på, Denne afvikler det på/i et program der hedder JVM = JAVA Virtual Machine, der fortolker bytecodes'ene til noget din maskine forstår. Det være sig PC eller Mac.

Læs mere om JVM, applet's, og javaprogrammereing her : http://sun.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 12-05-04 18:37

vil det sige at man enlig ikke kan???????????+

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 12-05-04 18:39

JA

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 12-05-04 21:06

Her er ihvertfald nogle spil, du kan downloade fuldt legalt

http://www.miniclip.com/download.htm

Accepteret svar
Fra : boegvad

Modtaget 220 point
Dato : 12-05-04 21:44

Selvfølgelig gælder det kun når det er java-spil, du kan jo finde de fleste spil i et andet format som du godt kan downloade, som jeg også nævnte i mit første indlæg.

Håber du finder hvad du skal bruge

Godkendelse af svar
Fra : Ericsson

Dato : 13-05-04 15:16

Tak for svaret boegvad.