/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvem vil være millionær..??
Fra : Petite
Vist : 10101 gange
120 point
Dato : 06-05-04 09:33

Hejsa..

Vi har planer om, at lave lidt sjov med konfirmanden og gæsterne, ved at lege Hvem vil være Millionær... Selvfølgelig med bundsvære spg. Som konfimanden kender svarene på på forhånd...
Vi tror det skal blive meget sjovt.. Meen.. vi mangler de svære spg og svar..
Nogen der kender en side, hvor jeg kan finde det?
( Og ikke selve spillet inde på tv2.dk)

På forhånd tak

Petite

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 09:35

Hvis det skal være spørgsmål som konfirmanden kender, kunne det jo være i selv skulle finde på nogen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-05-04 10:15

Hejsa

Du kan spille hvem vil være millionær her som du jo ved
(jeg ved godt du skriver ikke selve spillet)

http://million.tv2.dk/game/

Men så kan du jo bare skrive spørgsmålene af

Rul ned på siden,og klik på spil millionær classic

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 06-05-04 11:24

køb brætspillet der er der masser af spørgsmål....

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 06-05-04 11:26

Hvad med at bruge nogle spørgsmål fra forskellige spil fx back gamon eller hit med sangen eller danmarksmesterspillet

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 11:30

Hvilke spørgsmål er der i Backgammon??

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-05-04 11:38

vel ikke svært at finde på 15 spørgsmål... de første 5 stk plejer at være lette... udover det er det nu muligt at købe et brætspil..
skal jeg give 5 lette..:
hvornår skal kronprinsen giftes : 14 maj 14 juni 14 august 14 september
hvad er en anekdote: spejlet på en lastbil, en lille fortælling, et loftsrum, en svensk pige
mms betyder: mere moms suspenderet, multi medie beskeder, medie og masse distrubition, mærsk mckinney shippings
...
ok blev kun til tre ... håber andre ligger nogen til hvis i ikke gider købe spillet... de er selvopfundne,, lol

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 11:41

Her er en:

Konfirmation betyder?

Jeg er en grådig teenager og vil sk... på folkekirken
Jeg bekræfter min dåb
Nu må jeg drikke mig stiv og blive kørt til udpumpning
Jeg skal til at betale husleje

Kommentar
Fra : azazaz

Dato : 06-05-04 11:49

bak gamon har spørgsmål i mange forskellige kategorie det er let at gå til

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 11:50

azazaz

Jeg er nysgerrig, hvad er det for et spil du taler om?????

Je ghar i hvertfald aldrig hørt om det, kender kun Backgammon, og der er ingen spørgsmål i nogen som helst kategori

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 14:40

Jeg er enig med B_P
Backgamon er et spil uden spørgsmål....... I hvert fald i den udagve man kan købe på denne jord. Om azazaz så har set en anden udagve på Mars, kan jeg ikke sige..................

Mordex.

Kommentar
Fra : Petite

Dato : 06-05-04 14:48

Hej igen,
Nej, det er ikke svært selv at finde på nogle spørgsmål... De lette altså.. som de fleste andre voksne også kan gætte sig frem til..
Fidusen med det hele er, at få flest møg hamrende svære spørgsmål ind..
Som gæsterne nærmest vil sidde og krumme tæer over..
Konfirmanden får jo så de rigtige svar på forhånd, som han så skal terpe og kunne udenad.. Det er jo gæsterne vi skal tage røven på...
jo, jeg kunne selvfølgelig gå ud og investere i spillet.. men det jeg søger her, er sider med sådanne spørgsmål/ svar....

Prøver igen..

Petite

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 14:52

Hmm, nu ved vi jo ikke om selskabet består af kernefysikere eller lastbilchauffører, det jeg mener er, at spørgsmål der er nemme for nogen kan være umulige for andre... Lidt ligesom når man ser det i fjernsynet, nogle mennesker svarer med den største lethed på ting jeg ingen anelse har om, og andre kender ikke svaret på de ting jeg synes er vanvittigt indlysende

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-05-04 15:09

du kan da sagtens finde nogle spørgsmål indenfor film og musik som de fleste ikke vil ane... jeg kan give et fra mit område...
hvad er oligopol ... en markedsform præget af få store udbyder osv... find et leksikon og find dine egne.. men med mindre det er et selskan præget af folkeskolelærer og gymnasielærerer professorer mv.. så tror jeg der er mulighed i det alm han/hun har i folkeskolen.. atomnumre massen af bestemte atomer afstanden til solen,,releativitetsteori,, ministrer som man har glemt osv...
sjovt du sidder på en chat sidde hvor folk stiller spørgsmål til alt det må da være muligt at tage nogen af dem.. der er sikkert nogle pc spørgsmål som de fleste ikke kan følge med på... men måske gider du ikke arbejdet !!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 15:18

Hvad er glødetemperaturen i et bål bestående af birketræ?

Hvad er golfspillerens odds for hole-in-one?

Hvor mange køer går der til produktionen af en Rolls-Royce?