/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Send glemt password med Jmail ???
Fra : JAA
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 06-05-04 02:38

Hej Nørder !

Er der nogen som har et script liggende, som sender et glemt password til brugeren ?

Jeg anvender ASP / Jmail så det skal være dette format.

Eventuelt link til script som kan dette.

På forhånd tak.

Jan Aarslev

Accepteret svar
Fra : alstroem

Modtaget 50 point
Dato : 06-05-04 09:06

Jo, jeg har et liggende, som du kan få. Jeg kan evt. sende dig siden pr. email, så du har sammenhængen også?

Godkendelse af svar
Fra : JAA

Dato : 12-05-04 07:48

Tak for svaret alstroem.

Du må gerne sende til mig på jan.aarslev@ka-net.dk, hvis det kan sende til flere medarbejdere ved valg i dropdown boks ville jeg blive ekstra glad.

Med venlig hilsen

Jan Aarslev