/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til tedd som tak for hjælpen i ?http://w~
Fra : Melander
Vist : 341 gange
500 point
Dato : 06-05-04 00:18

takker

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 00:19
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-05-04 00:46

Ikke nok med det, du risikerer samtidig at sætte tedd, i så dårligt lys ved kandu, at også han bliver blacklistet, og det var vel ikke lige meningen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 00:50

kan du ikke holde dig til et spørgsmål ad gangen, eller rettere i

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-05-04 10:20

Man må vel selv bestemme over sine point !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-04 10:32

Da Tedd ikke vil have disse point - (det mener jeg nu godt han kunne, men jeg forstår ham da) - kan du læsse dem af til mig.
Eyvind.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-05-04 11:45

ja emesen har jo fået de andre

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-05-04 12:49

tedd du har fortjent dem, så bare se at få givet en kommentar.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 13:18

det er rigtig bentjuul, bare giv dem..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-05-04 14:07

Det er jo så tydeligt, at selv kandu kan se hvorfor, og som emesen også skrev i en anden tråd, velfortjent.

God dag til alle

//Bentjuul

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 06-05-04 14:36

Synes stadigvæk 1500 point er mange at give for et svar Du kunne jo ha nøjes med at sætte points op i det oprindelige spørgsmål, men ok! Nu fik emesen osse sin retfærdige del så takker herfra

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-04 14:38

Sådan

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 18:02

Jeg begriber ikke det her..Hvordan kan Tedd risikere at komme i et dårligt lys og eventuelt blacklistet?!?!

Handler det i bund og grund ikke om misundelse i stedet for Og så for den trods alt lille påskønnelse, som månedens præmie er!! Jeg mener enda at have læst, at man ikke kan vinde præmien to måneder i træk, så Tedd har slet ikke noget at bruge sine velfortjente point til..Kan det glæde nogen monstro

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-05-04 18:11

sådan cremygirl
Tænk hvis kunden bag en hos købmanden skulle blande sig i hvor meget og hvilken type mælk at man har købt.
Nemlig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 19:14

For lige at gøre den færdig, så vil jeg foreslå at Melander gemmer dette spm. til senere besvarelse. På den måde kan Tedd få glæde af sine point Jeg ved godt, at der så muligvis vil sidde en og anden og føler det er ligesom når man tisser i bukserne, og først får den behagelig varme, som desværre så efterfølges
af den våde og klamme fornemmelse..men hvad hulen? det er da bare æuvvv!!!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 22:25

hehe

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 22:49

Tak for svaret tedd.