/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til tedd som tak hjælpen i dette ?http:/~
Fra : Melander
Vist : 381 gange
500 point
Dato : 06-05-04 00:17

tak tedd

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 00:18
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-05-04 12:17

hvorfor ikke bare forøge dit spørgsmål med de obligatoriske 20 point for at få det højest på spørgsmålslisten... på et tidspunkt vil det sikkert ramme de 1500 point hvis spørgsmålet var så svært... som det dog ikke virker at være...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 13:16

Kom nu tedd, der er mange point på spil

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 13:18

>>Melander
Du skal ikke tage dig af alle folk......
Der er også mange gange hvor jeg har lovet flere point væk, og det har jeg også holdt

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 13:20

snaptil, hvor længe har du været her, for al den tid jeg har været her, har den med at forøge for at komme øverst ikke virket, ihvertfald ikke for mig.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 06-05-04 13:22

ikke nok (-: gætter jeg på,,, har ihvertfald ikke så mange point.. så du må da gerne give nogen til mig he he

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 06-05-04 14:46

Synes stadigvæk 1500 point er mange at give for et svar Du kunne jo ha nøjes med at sætte points op i det oprindelige spørgsmål, men ok! Nu fik emesen osse sin retfærdige del så takker herfra

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 22:26

tedd tedd, der er ingen og jeg gentager lige mig selv, INGEN der skal bestemme hvem jeg giver point til, hvor meget jeg giver....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 22:33

>>Melander
Du skal bare lade spørgsmålet stå ebent til han kommer.......
Jeg skal nok lokke ham hertil.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 22:33

Jamen hallooooo, halloooooooo. Han er her jo

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 06-05-04 22:48

Tak for svaret tedd.