/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad skal jeg finde på ?
Fra : frostnielsen
Vist : 524 gange
48 point
Dato : 05-05-04 20:45

Har du ideen til den perfekte gave til Mors dag, når gaven ikke skal være blomster eller chokolade ?

Jeg gi' alle de point for et godt svar (desværre kun 48)

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 05-05-04 20:47

en middag på en god resturant

mvh Granslam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 20:48

Lav en kontrakt på en hel uges rengøring med opvask og det hele.
Emesen.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 05-05-04 20:49

Jeps - se´fø´li
Mor skal da ha´ noget rigtigt sjovt. Se hér - du finder garanteret den helt rigtige gave:
http://www.gadgets.dk/be-cm/frontpage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 20:50

Tunge ting af guld !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 05-05-04 20:58

hendes yndlings-deo, eller en dag hvor hun kan ligge på sofaen og du serverer alt det hun ønsker...tsk tsk.
eller en dag hvor hun helt og holdent bestemmer hvad I skal lave, om I skal ud at spise eller i Tivoli, eller ud at fiske, det er ligemeget - hun bestemmer!
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 21:01

ahtn - hvor er du fedtet - kun een dag.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 21:11

Det land min mormor kommer fra er der også noget der hedder "badstemors dag"
Da jeg ikke kan lide min mormor, har hun fået en urne af mig
Hun kiggede lidt mærkeligt, men den var sq god nok. En gave er en gave.
Hvad er det man siger............. "man skal ikke skue given hest i munden" ikk´?

Mordex.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 05-05-04 21:15

Puha Mordex - den var sq lige streng nok. Kunne hun bruge gaven, eller er den brugt som blomsterskjuler??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 21:17

Desværre har hun ikke haft mulighed for at bruge den endnu.
Men det kommer nok en dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 21:19

To sidet folde-kort :

Forsiden : VERDENS SØDESTE...

Inden i : ...barn ; ønsker dig tillykke på Mor's dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 21:21

Mordex kunne så skrive barnebarn................................

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-05-04 21:24

Jeg går da ud fra, at du opvarter hende de 364 andre dage om året, så til mors dag er det din tur til at blive opvartet.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 21:25

Jeg ville have skrevet arving..... eller hvad det nu kaldes.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 21:26

Godt set emesen = POINT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:27

Ville sgu ønske min mor var her endnu, men hun fik desværre en urne 1ste februar! Ellers gode forslag! Men bare det at sige at du elsker hende er gave nok Det nåede jeg da heldigvis!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 21:28

..endnu bedre Mordex = MAXIMUM POINT

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 21:29

tedd -> Modtag min kondolence ....en mor er nu go' at ha'. Jeg er glad for min !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 21:30

>>Molo
Gi´ du bare.
Jeg skal nok tage pænt imod

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 21:30

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 21:34

I Iran bliver der solgt et hav af barbermaskiner på netop mors dag.
Gad vide hvorfor

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:38

Tak Molo! Det varmede sgu

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 21:38

Er det med skægtrimmer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:40

Det samme siger amerikanerne om Europæiske kvinder creamygirl

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 05-05-04 21:40

Man skulle tro, at der blev solgt flere barbermaskiner i "trans"sylvanien

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 21:41

En mor er der bare, indtil hun ikke er der. Så ved man, at hun ikke bare var der.
Eyvind.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 21:42

Ja, og jeg har skam også sådan en tingest Tedd, eller i hvert tilfælde
noget der ligner

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 21:45

Creamygirl - husk at fjerne skæret hvis du ikke bruger den til barbere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 21:46

Altså; på Mor's dag får min mor en krammer : >>>>>>>>>>>>>>>>>>> X <<<<<<<<<<<<<<<<<

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 21:47

..også selvom hun 'kradser'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 21:49

Sammen med maskinen kan man så instruere moar i hvordan hun laver henholdsvis en Hollywood og en Brasiliansk barbering..hehe!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 21:51

creamygirl -> Hvilken kan du anbefale ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:52

Nu blir du snart nødt til at installere webcam creamy!! Det er ikke nok med fantasiens hjælp længere!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 21:52

På den måde har vi også klaret gaven til fars dag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 21:53

Klart en Brazil

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 21:55

..og det er ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 21:56

Øhbøh Molokyle. Søg på google

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:57

Hmm? Vandt du ikke engang et webcam på Kandu Molo???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 21:58

Jeg har webcam

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:58
Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 05-05-04 22:00

altså kære venner - er I ikke ved at være lidt uden for emnet - hvor bliver den der gave-idé af ???. og emesen - ja det skal sq da være hele året - haha.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:00

tedd -> Nope. Det var en farveprinter fra HP 4200 dpi. ...men du kan jo nu optage stønnene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:02

ahtn -> Skal man holde sig til 'emnet' skulle man nok ha' spurgt her : http://kandu.dk/dk/emne/20607

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 22:04

HP deskjet 3820 hedder den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:04

Smalltalk er og bliver en sladderspalte ...og sådan skal det også være, så vi kan undgå udenomsnak i andre tråde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:07

Ja det er hårdt at barbere sig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:07

emesen -> Nåeh ja... men jeg må med skam melde, jeg ikke har pakket den ud endnu. Til gengæld fungerer den fint som bord (..den står på højkant) til mit tastatur foran skærm og PC der stadig står på en flyttekasse fra 3x34

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:08

Vi kan jo bytte Molo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:12

Det første link i min google søgning siger jo alt!!! "How to eat out in Portugal and Brazil"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:12

tedd -> Næe nej... Jeg får en scanner imorgen (...der forhåbentlig virker) og så skal der laves penge (...nåeh..bøeh nej; visitkort)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:14

creamygirl er blevet helt stille. Måske hun er ude at rydde busken. En barziliansk buskrydder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 22:15

Hvor sjovt, nu har jeg været væk i nogle minutter, og ved i hvorfor??? Jeg har lige barberet mig
Det sq rigtigt..... fra halsen, og så hele vejen op til toppen....
Og så sidder i her og snakker om barbering....

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:15

Machette og hele pibetøjet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 22:16

Er ordnet, og det gjorde slet ikke ondt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:20

frostnielsen -> Mor's daggave = Ladyshaver, machette eller buskrydder

http://www.koldingsbedsteservice.dk/Buskrydside/BuskRyd.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:24

Buskrydder!!! Et universalværktøj for en mor!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 22:26

Naboens hækkesaks kan også udføre arbejdet. Måske ikke helt en Brasiliansk,
men noget lignende!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 22:27

Gi hende en forgyldt håndmixer med forcromede dejkroge

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 22:29

Den kan også piske barberskum på Brasiliansk Hi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 22:29

Har mor problemer længere oppe, kan man altid overveje denne gave
http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=131

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:30

Det var da godt Sune kom på banen ellers så skulle vi ha fortsat under en anden katagori!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:30

Og dog!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:31

Her er man på den sikre side :

Citat
Jonsered GR 50

Vor største græsrydder, perfekt til etater, park- og KIRKEGÅRDSforvaltninger, landmænd etc.... Pris m/moms
Kr. 5.995,-

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:32

..men måske man skulle vælge en med TREKANT's klinge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:33

Der står ikke noget om Babuskas Molo??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 22:33

Øhh Ted ER det Sjovt det der du griner af ??????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:34

etater?? Må være stavefejl for Stater?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:35

Sunowich -> Hvor bliver dine Google link's af ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:35

Ja da Sune!! Nu skal du ikke begynde at blive krigerisk Peace man!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:36

Mor's dagsgave = 10 sunowich link's ? Kilde til mange timers søgen videre...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:37

Du afsporede bare det afsporede emne med den håndmixer, men kom flot tilbage med barberskummen! So chill out man!!! Rastafari!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 22:38

Hvad med det her http://www.gtrejser.dk/kurophold/kurophold.html
Og så til noget helt andethttp://www.stripdanmark.dk/
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:38

tedd -> Etaten har for vane at rydde græs af veljen ...i en hvis fart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 22:41

Hva for en safari og så skidt da Du kan jo gi mor et kursus i brug af den bedste søger http://www.google.com/intl/da/
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:45

Sunowich -> Endelig..!!! ...afslørede du tricket (Dato : 05-05-04 22:41). Nu kan vi andre også være med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:46

Ivan den grusomme lavede vist en skæg skat!! Så hvis du ville ha skæg (altså det med hår) måtte du betale!! Måske Anders laver noget lignende for piger, så der kommer gang i buskryddersalget? Jeg har hørt det er stagnerende, og Fabrikanten bor vist på Skive egnen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 22:48

Anders den grovfilede!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-05-04 22:52

Jeg ville elske at få et gavekort på den helt store forkælelsestur, frisør, hudpleje og makeup.

Og jeg er også mor

Venligst Sus

PS: Hvor gammel er din mor?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:53

En pige uden skæg er som en guitar i en tønde øl !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:54

mango ??? Kommer du også hér ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:56

Hudplejeserier er VILDT populære blandt mødre

..uanset alder. Selv små mødre elsker cremer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-05-04 22:57

HAII Molo..ja du..det gør du åbenbart også*GG*..øøh jeg kom lige forbi og så der var lys..sååeh jeg tænkte at jeg lige ville kikke ind for at se hvordan det hele stod til??

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-05-04 22:58

Hmm, Molo ikke bare en hudolejeserie..altså!! Vi vil forkæles!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 22:59

Skumkys sku' også være godt ! (..har jeg hørt et sted.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 23:01

Min mor vil helst forkæles af farmand, men dét er der ingen fare for ! Han har sin øl-samling i kælderen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 23:03

www.flaskesamlerne.dk ...nemlig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-04 23:10

sengetid for små piger. Sov godt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 23:10

Hjælper du ham med at tømme dem molo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 23:11

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 23:16

De skal skam være intakte, ...såeh..? Dét overlader jeg trygt til pappa !

Jeg siger også godnat. Både her på kandu.dk, her : http://www.din-debat.dk og her : http://www.aquaa.dk

</MOLOKYLE> Takuss & Sinilluaritsi.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-05-04 23:28

jamen nat Molo..drøm søde drømme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 07:40

G'mor'n igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 06-05-04 20:46

hvad med denne her http://www.webavisen.dk/index.php?id=4090

mvh Granslam

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-05-04 20:50

g´aften Molo.. haft en go da???

Jeg har været til akupunktør idag..AUUUU..og massage af mine skuldre og arme..hold da k.. hvor gør det nassss, men det bliver jo nok godt i den anden ende..*GG*

Nå har Frostnielsen fundet ud af hvad han/hun vil finde på til moderen sin ?

Venligst Sus

Kommentar
Fra : frostnielsen

Dato : 06-05-04 22:29

Jeg tror at der er nogle der har hygget sig i går!!

Jeg er stadig lidt i tvivl om hvad jeg skal finde på til min mor (der har rundet de 60) skal det være barbermaskinen eller piskeriset???

Jeg syntes lige jeg vil nævne at jeg tit og ofte forkæler min mor både med kram, gaver og med ord som ”jeg elsker dig”.

Rengøringen klare hun selv – det kan jeg alligevel ikke gøre godt nok.

I dag har jeg dog købet en bog som jeg tror hun bliver glad for og så kan der vel også blive til den sædvanlige buket roser.

God aften til jer alle

S

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 22:49

frostnielsen -> Jepper

mango -> Ja og jeg har fået sol

Tilfældigt stødte jeg ind i et Mor's dag link under en lang snak om talsystemer : http://www.mothers-today.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-05-04 00:06

Molo..hva faen mener du med at du har fået sol..LYS..jamen ikke sol vel? *G*
hmm
Frostnielsen..kan godt forstå du har props...du har åbenbart en moder der ikke er til at gøre tilfreds..har du tænkt over det?..har selv prøvet det..og det er meget anstrengende..for lige meget hvor meget man fortæller hende at man elsker hende, vil hun ikke tage imod..slap af...du giver mere end rigeligt...en buket roser er meget fint i dette tilfælde...lad være med at misbruge dig selv....håber du ved lidt om hvad jeg mener?..
PS Jeg er en meget hjertevarm person..og jeg tror jeg ved hvad jeg snakker om,,hvis ikke det er tilfældet så korreks mig *S*
Knus sus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-04 00:32

Sådan en krukke rynke creme gør underværker! Tror jeg nok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-04 00:43

En mor ska' ha' kærlighed ..og KUN kærlighed

..flødeskumskager ! De ka' også godt li' fødeskumskager !

mango -> Jo ..rigtig levende sol

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-04 19:11

Jeg var inde på molo's link.
En ledningsfri programerbar percolator 12 kopper.
her er den: http://www.tabletools.com/tabletools/showdetl.cfm/2304/farberware_cordless_programmable_percolator_12_cup.html#
Alletiders morsdagsgaveidé.
Eyvind.
PS. Hvad er en percolator.

Kommentar
Fra : frostnielsen

Dato : 08-05-04 11:24

Kære Sus

Jeg er ligeledes en meget hjertevarm person og jeg sender et KNUS tilbage til dig.

Jeg har vis fået formuleret mig forket med hensyn til min moder.

Hun er nemlig – den bedste mor der findes. Det er ikke min mor der ikke er til at stille tilfreds, det er nok mere mig selv – der er nemlig ikke noget der er godt nok til min mor.

Kunne jeg kravle jeg op til måne sådan at et stykke ost var klar til hende i morgen på mors dag, ja så gjorde jeg det.

Selv ville hun være glad for bare et besøg eller et kram (begge dele ligger på laget til i morgen)

Jeg ville bare så gerne finde på noget nyt noget jeg ikke havde prøvet at give til hende før.

Hilsen og god mors dag til jer alle.

”S”

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 48 point
Dato : 08-05-04 13:21

Du kunne jo printe det her spørgsmål ud og give hende!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-04 16:19

Hvis hun har have så giv hende evt. et nyt frugtræ og plant det så for hende.
Ps .jorden er rigtig godt våd lie til at plante i

Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-05-04 00:08

Sikke en god idé Tedd kommer med Selvfølgelig skal du printe dette spm. ud og give hende. Det viser virkelig din kærlighed til din mor. Det vil hun ikke kunne stå for, og det er da fedt at putte i en scrapbog eller lignende, som hun så kan prale med overfor veninderne..

Godkendelse af svar
Fra : frostnielsen

Dato : 10-05-04 06:54

God morgen,

Så er mors dag veloverstået for i år.

Min mor fik som nævnt en bog, et kort med et lille rim og en buket mørke røde rose.
Sidst men ikke mindst fik hun en udskrift af dette spørgsmål, dog havde jeg fjerne lidt af jeres Smalltalk om barbermaskiner (det var vist ikke lige læsning for hende).

Derfor går mine point til dig Tedd, for dette havde hun ikke fået før.

Sune, du var også tæt på men jeg kunne ikke finde et magnolietræ, så det blev roser.

Hun ville læse det når der blev fred og ro, det blev tros alt 7 sider.

Tak for hjælpen

”S”