/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Planter i drivhus - hvor
Fra : Hugos
Vist : 1387 gange
100 point
Dato : 05-05-04 20:30

Planlægger at plante følgende planter i drivhus:

Tomater, agurker, aubergine, melon og peberfrugter

Hvordan placeres de bedst i drivhuset, hvilke planter skal stå i solsiden?

Er der andre planter ud over disse, der kan anbefales (ikke vin).

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-04 23:03

Tomat og agurk i plantesække. Peberfrugt i krukker, så de kan komme ud og afluses. Peber er mindre end tomater. Agurk skal have meget gødning og vand.du kan så salat og radiser tidligt,sammen med kartofler.

Fersken og/eller nektarin, langstilket rose. Lauerbær, rosmarin, kiwi, figen( pas på sort og køn.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 23:07

Tomater i solsiden samt agurk
De andre i den anden side
Og du kan evt have lime citron appelsin og en lille bananpalme
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:18

Er planterne plantet ???
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:12

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : Hugos

Dato : 13-07-04 19:14

Tak for svaret A.C.Rosmon.