/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Skal bruge en trådløs ISDN telefon med 2~
Fra : Queenie
Vist : 2151 gange
100 point
Dato : 05-05-04 20:29

Og nu har jeg ledt og ledt .. er der nogen, der ved, hvor man kan købe dette? Vi har adsl og derfor isdn linie, og skal som sagt bruge en trådløs isdn telefon med extra håndsæt.

Enhver hjælp vil være meget værdsat - evt med link til online store el.lign.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 05-05-04 20:54

Måske du kan bruge denne side:
http://dk.pricerunner.com/phones/cordless-phones/

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-05-04 21:07
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-05-04 21:08
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-05-04 21:48

>Queenie - man har da ikke ubetinget en ISDN linie når man har ADSL.

Jeg har ADSL og en helt almindelig analog telefonlinie. Så hvorfor ISDN telefoner?

Hvis du vitterligt HAR et ISDN abonnement, så sig det dog op og spar de ekstra penge i forhold til det almindelige abonnement.

Så kan du jo bruge løs af helt almindelige trådløse telefoner....og de er da noget billigere end ISDN grejet.

mvh Berpox.

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 05-05-04 22:06

Før vi fik adsl i sin tid havde vi isdn .. så linien var allerede konverteret til isdn, og så beholdte vi det af en eller anden grund. Men jeg har lige snakket med tdc, og det viste sig, at de analoge porte i dette fine, fancy modem skulle åbnes .. så det gjorde de. Så nu skulle alt vist være godt. Jeg købte en Phillips digital trådløs den anden dag, som manden bildte mig ind var til isdn, men det var den bare ikke. Har lige prøvet den i en analog port, og det ser ud til at virke der.

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-04 23:21

>Queenie - jamen så synes alt jo at være i den skønneste orden

Så kan du gå i Coop, Bilka eller hvor du nu har lyst, og købe trådløse telefoner i læssevis

mvh Berpox

Godkendelse af svar
Fra : Queenie