/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Weekendophold i København " August "
Fra : import
Vist : 499 gange
48 point
Dato : 05-05-04 12:50

Er der nogen der kender en med en ferielejlighed eller sommerhus i København som kan lejes billigt for en weekend, vi mangler et sted at sove idet vi planlægger en weekend i københavn ( vi er 2 voksne og 4 børn )

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-05-04 13:21
Kommentar
Fra : import

Dato : 05-05-04 13:27

tak for svaret, kommer tilbage senere !!

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 48 point
Dato : 05-05-04 14:03

Saga Hotel ca. 200 meter fra Hovedbanegården.
De har store familie-værelser, som er relativt billige i week-enden, da alle de "jyske montører" rejser enten torsdag eller fredag.
Du skal tale med Søren 33 244 944
/PG (Som altid bor på dette hotel, når turen går til Hovedstaden)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-05-04 15:19

Prøv at kigge på Larsen Hotel og Kroferie

De har også hoteller til rimelige priser i København og omegn

www.larsenhotel.dk

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 05-05-04 16:19

Hejsa Import....

Jeg kan varmt anbefale Fdm's campingplads ( hytter ) der kan man godt forhandle en god pris uden for sommerferie sessonen - prøv dette link...også for store familier.
http://tangloppen.fdmcamping.dk/default.asp?LangID=DK
ellers er der også vandre hjem så er kanon billige... gennem dansk vandrelau.

velkommen til køwenhavn.
knus Cathrine

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 05-05-04 16:22

How...
glemte lige at ligge linket til vandrehjem. i kbh..
her kommer det
http://www.danhostel.dk/VisNyhed.asp?lan=dk&ID=369

knuser igen X-) Cathrine

Godkendelse af svar
Fra : import

Dato : 06-05-04 13:55

Tak for svaret Guild. Jeg tror vi prøver saga Hotellet mvh Bent Pedersen