/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Franksp
Fra : gisele
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 05-05-04 07:48

Tillykke med fødselsdagen i går!!!

Kærlig hilsen
Gisele

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-05-04 07:55

Det stod der ikke noget om i hans profil
Franksp
Jeg håber ikke at lagkagen har dig givet for meget tømmermand

Venlig Hilsen Fra Natmaden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-05-04 08:25

Jamen, tillykke med igår Franksp Håber du fik en masse dejlige computerting

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-05-04 08:48

Der skal også lyde et stort herfra.
Hvad var det nu du blev, 20 år ??

ellebye

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 05-05-04 08:57

Weeeeeeee....

I går var det morfars fødselsdag... HURRA HURRA HURRA!

Stort tillykke fra Chamira

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 05-05-04 11:38

Du skal bare fortælle mig din fødselsdag 1 gang, så husker jeg den

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 11:44

Godt gået gisele.
Et stort her fra Smørum til Franksp.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 12:00

med de _____ år.....

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-04 23:00

Tusinde tak til jer alle, for fødselsdagshilsenen.
Det var da utroligt gisele, hvordan du kunne huske det.
Jeg var til møder i Århus i går, og kom sent hjem.
I dag, er jeg næsten lige kommet hjem fra København. Så jeg/vi (min kone) holder først fødselsdage på fredag, da er det nemlig min kones fødselsdag.

Endnu engang tak til jer alle. Sådanne hilsener, luner på sådan en våd og tåget aften.

De venligste hilsener
Frank og ganske rigtigt Morfar

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-05-04 23:16

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 07:36

Jamen så, tillykke med konen imorgen. Gi' hende nogle smarte computerting

Håber I får en hyggelig dag med resten af den 'pukkelryggede' familie (..som vi siger på Ama'r)

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : gisele

Dato : 06-05-04 10:20

Tillykke med din kones fødselsdag på Fredag!!!!
Forsat god dag!!!!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 06-05-04 21:42

Til MOLOKYLE, til jul og fødselsdage, ønsker hun sig kun "små - tunge - blanke" ting, som f.eks. guld og diamanter. Hun ønsker sig ikke "computerting". Hun bruger/tager nemlig mine, og så må jeg jo købe dem igen til mig selv.
Nej, MOLOKYLE, du kan garanteret ikke gætte hvad hun har fået i fødselsdagsgave. Hun får den fysisk på mandag. Det koster kr. 38.500,- (Det er hverken guld eller diamanter). Vi bor i Odense men skal foregå et sted i Vejle. Der er mindst 500 point for et svar. Du må gætte 3 gange. OK, det er en spøg, men prøv nu alligevel. Du kan også få lov til at bytte pointene med en kasse dejlige Classic dåseøl. De står til afhentning.

Til GISELE.
Jeg er stadig imponeret, over at du kan huske min fødselsdag. (hvornår har vi talt om det?) Også en kasse øl til dig, afhentet her.

De kærligste hilsener, til jer begge 2

Frank

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-05-04 18:09

Det husker jeg fra April sidste år, hvor du ledte efter en bestemt vin og i et af indlægende skrev du at du havde fødselsdag d. 4 Maj...

Her er en fødselsdags hilsen fra mig sidste år!!
http://www.kandu.dk/dk/spg/14724

Jeg ved godt at det er meget mærkeligt. Men jeg kan osse huske tlf. nr til mine forældres venner fra jeg var barn, kan huske alle tlf. numre ( måske jeg skulle arbejde for oplysningen *SS*)

Håber I ellers har hygget jer her i weekenden!

Kærlig hilsen
Gisele

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-05-04 08:15

Hej Gisele

Joh, vil holdt vores "fælles-fødselsdag" i fredags. I går lørdag ryddede vi op, og slappede af. I dag søndag, skal vi forhåbentlig rigtigt slappe af i solen, den skinner her i Odense, fra en skyfri himmel.
I morgen mandag kører jeg til Aalborg, gvor jeg skal til Finansforbundets Landsmøde. Jeg kommer først hjem igen på fredag. Puha, det bliver en streng uge med mange lange møde.

Kærlig hilsen og go' rest-week-end
Frank