/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Feriejob
Fra : hosantoga
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 04-05-04 23:42

Hej

Jeg er i den situation at jeg fik stort kørekort inde ved forsvaret og jeg kunne egentlig godt tænke mig at få det brugt en smule. Der er jo ikke noget ved at ha noget man ikke bruger. Er der tilfældigvis nogen der ved, om der i aalborg området er nogle firmaer, som bruger ferieafløsere, hvor man bruger sit store kørekort?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-05-04 01:00

Nej, Søg efter vognmænd under Krak eller på de gule sider og ring rundt og spørg, bedre råd kender jeg ikke!!
Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-05-04 08:04

Prøv hos http://www.nordjobb.net
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-05-04 09:03
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 05-05-04 10:27

AF har også nogle jobs.
http://www.jobnet.dk/afjobnet/

Godkendelse af svar
Fra : hosantoga

Dato : 07-05-04 23:57

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-04 00:36

fik du et job?

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 08-05-04 13:35

Har ikke fået noget endnu, men jeg har flere snører ud forskellige steder.