/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Cruzer mini 256 mb Sandisk
Fra : mubbur
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 04-05-04 23:22

Hej
Jeg har en Cruzer mini 256 mb Sandisk,men den vil ikke fungere på XP er der nogen drivers som man kan få til den skulle ikke mene at der var nødvendigt,men det er der ,så hvis der er en som ved hvad jeg skal gøre ville det være godt
Hilsen Óli

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 05-05-04 00:56

Det var godt nok en bette knallert!! Mener ikke den behøver driver, den burde bare lave et drev når du putter den i USB!

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 05-05-04 07:06

XP "opdager" selv din CRUZER når du kommer den i USB'en. Jeg har selv en CRUZER med 128 mb og den virker både på XP og Win 2000. Husk at klikke på det lille ikon for CRUZERen nederst til højre på skærmen og LUK/STOP for den inden du fjerner den fra computeren...du kan risikere at den/du mister data hvis du ikke stopper den først.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 05-05-04 08:44

Hej Mubbur

Er du sikker på usb stikket virker har du prøvet at slutte andre ting til usb stikket? I min computer sidder der usb stik foran og da jeg satte dem der i gad den ikke virke men så satte jeg den i et usb stik bag på computeren.

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 05-05-04 08:52

Det er lige det samme problem med min PC. Stikkene foran virker ikke, men bagpå gør de???

Mvh
Palle

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 06-05-04 00:00

Tak for svaret tedd.