/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nye billeder i word??
Fra : annettemor
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 04-05-04 22:39

Hej.
Jeg sidder og er ved at lave en indbydelse til en sommerfest - men nu er det sådan at jeg godt kunne tænke mig at finde nogle nye billeder til at sætte på indbydelsen... Men, men, men hvor finder jeg sådan nogen?? Er ikke just det største computer geni, sååå jeg skal have hjælp.. ;-B

Takker..
Hej fra Annette

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 04-05-04 22:45
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-05-04 22:46

Husk at kopiere hele den ovenstående tekst ind i din browsers adresselinie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 22:46

Her er lidt at hente:
http://www.clipart.dk/
Lav en mappe du kan finde igen
h-klik på et billede>gem billede som>find din mappe<gem
Nu kan du hente billedet til word fra mappen.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : annettemor

Dato : 04-05-04 22:46

Tak for svaret Better_Performance.
Det var lige hvad jeg havde brug for.. Tak

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-05-04 23:03

Hej annettemor Det hed min første kone - så jeg bliver helt nostalgisk)
Det svar du fik af Better_Performance er supergodt (Tak til dig Better_Performance)
Jeg "knoklede" med at finde clipart til dig, men opdagede så, at du allerede havde lukket spørgsmålet. Her er rigtigt mange.
Jeg ville ha' tilbudt dig en CD med 15.000 clipart på, som jeg igennem tiderne har downloaded.

De venligste hilsener
Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-05-04 23:04

Når du har Word, har du så ikke også Microsoft Publisher. Her kan du meget nemt lave rigtigt flotte indbydelser med meget mere.

mvh
Franksp