/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counterstrike/SoFII controls problem
Fra : soyeljefe
Vist : 392 gange
270 point
Dato : 04-05-04 19:34

Jeg har et problem som har forfulgt mig. Både når jeg indstallere counterstrike (halflife) eller Soldier of Fortune II er problemet der...

Jeg kan ikke "binde" mine piletaster til noget. hvis jeg f.eks. trykker på uparrow, så skriver den bare "shift", og tilsvarende med de andre pile eller de "delete, end, pgdown osv."
Jeg har prøvet manuelt at gå ind og "binde" knapperne, men så fremkommer der bare et andet problem, at hvis jeg går fremad f.eks., så går den rigtig nok fremad, men så dukker den sig samtidig? (jeg croucher på "shift")...det er bare røv-irriterende

Andre der har samme problem eller ved noget om det, da ville det være rart at høre...kan det være fordi jeg kører Xp? (tror det ikke, da min ven kører det fint, han har også xp)

Min comp:
850 Mhz
Ati Radeon 9200 SE 256 DDR ram
512 SDRam...

Ohh...please giv mig et svar man...jeg gider næsten ikke spille mere når comp'en brokker sig

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 280 point
Dato : 04-05-04 20:27

Du skal ligge mærke til at der ikke er 2 forskellige kommandoer, der bruger samme tastetyk.
Prøv først at stille alle parametre/kommandoer til defalt, og se om de virker, derefter hvis du feks. vil vælge en tast til en kommando, og denne tast allerede bruges til en anden ting, så ændre du først den "sidste" så din tast er fri til "Valg"
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 10-05-04 07:20

Det har jeg prøvet før, det virker desværre ikke

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 10-05-04 07:30

ironien længe leve...min skærm er brændt sammen

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 12-05-04 14:02

formater disken men jeg må sige de spil du har sparkr røv i soldier of fortune hvad for en bane plejer du at spille

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 14-05-04 08:15

Jeg har rent faktisk prøvet at formatere harddisken...jeg kan sige problemet vist opstod da jeg fik Xp...men min kammerat har IKKE haft problemer i Xp...så det er nok en for syg xp jeg har ;)

Men ja, som sagt, jeg bryder mig ikke om at formaterer computeren, så længe jeg ikke kan se hvad der sker (jf. min skærm

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 14-05-04 08:18

Forresten, hvordan ved du jeg sparker røv (rart at høre )? (fordi jeg har "smadret" skærmen?)...den bane jeg plejer at spille det er den der hvor man render rundt i noget jungle med en å der render igennem (kan ikke lige huske hvad den hedder)

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 17-05-04 15:49

Hmmm... Du siger det kom da du installlerede xp? For mig lyder det til at dit tastatur ikke er sat ordentligt op... Hvilket sprog kører du med? Sørg for at det står til et standard 101/102 tastatur... Kig i kontrol panel/tastatur og derefter fanebladet hardware!

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 18-05-04 08:05

Jeg installerede det på engelsk, men har også aktiveret dansk tastatur (så vidt jeg husker, så man lige kan skifte mellem alt + shift)...eller også var det dansk med engelsk, problemet er at min skærm stadigvæk er brændt sammen, og så står man der med sine lommesmerter :( ...men jeg har i hvert fald prøvet at installere xp på forskellige måder, og forskellige sprog...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-08-04 09:22

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : soyeljefe

Dato : 21-09-04 12:53

Tak for svaret pallebhansen.