/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Activex-objekter
Fra : barneyboy
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 04-05-04 17:33

Når jeg prøver at gå ind på nogle spillesider(via gratis-ting.dk) for jeg fejl meddelsen:
De aktuelle sikkerhedsindsillinger forhindrer, at activex-objekter kan køres på denne side. Dette kan medfører at siden ikke vises korrekt...

Dette har jeg fået mange gange og mange steder og det gør som regel at jeg ikke kan komme videre....Hvad sker der? og hvad kan gøres?

Tak på forhånd..
-Barneyboy

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 04-05-04 17:34

Hvis du har installeret IE-SPYAD, så slet det, så kommer den ikke mere

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 04-05-04 17:40

Du kan jo osse prøve at sætte din internet browsers sikkerhedsindstillinger til standard

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 05-05-04 20:27

Problemet var mit sikkerheds niveau..jeg havde bare set på den gale...Dit svar er accepteret tedd..så jeg kan lukke denne her...

-Barneyboy

Godkendelse af svar
Fra : barneyboy

Dato : 05-05-04 20:27

Tak for svaret tedd.