/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ang. unavngivet tip!
Fra : tedd
Vist : 448 gange
1 point
Dato : 04-05-04 14:47

Hvordan læser/kommer man egentlig ind i det unavngivne tip Stefanstefan har lagt ind under Linux? Er det bare mig der ikke kan, eller er det en bug hos Kandu?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 11 point
Dato : 04-05-04 14:50

http://www.kandu.dk/dk/tip/7797

Men det bliver du nu ikke klogere af

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 14:52

Jo lidt nu kunne jeg da komme ind!! Men jeg kan ikke når jeg trykker på det under tips! Hmm?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-05-04 14:54

Når der ikke er angivet nogen titel er der jo heller ikke noget link.

Jeg kom ind ved at se hvilket nummer tippet før havde, og så skrev jeg det direkte i adresselinien

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-05-04 14:57

Hejsa
klik på det foregående eller det næste tip
du vil så se f.eks http://www.kandu.dk/tip/7798 oppe i adresse linien
du sletter så bare 8 tallet og skriver et 7 tal og taster enter...voila

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 14:59

Man må jo egentlig så sige det er en bug i Kandu at man kan skrive et tomt tip! Gad vide om det nogensinde bliver bedømt?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 15:01

Gad vide om man så kan skrive et tomt spørgsmål?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 15:03

>>tedd
Det kan man godt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 19:15

Ok Points skal jo gives! Håber Kandu har læst det her, så de evt. kan rette deres hjemmeside!

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 19:15

Tak for svaret Better_Performance.