/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Spirit=Ånd?
Fra : BarsKill
Vist : 682 gange
200 point
Dato : 04-05-04 11:24

Jeg VED jeg har clairvoiante evner.
Jeg HAR lavet "out of body" ture - HELT levende
Jeg VED der er så meget mellem himmel og jord
MEN der er snart ikke til at være p.gr.a. platugler

Hvordan tør "man" blive "troende" i dette univers??

KH Karsten

PS: Jeg lader spørgsmålet stå åbent længe - men du / I skal nok blive belønnet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-05-04 11:27

Hvordan tør man lade være!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-05-04 11:28

Hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-04 12:37

Citat
Jeg HAR lavet "out of body" ture - HELT levende

Det er da godt du er levende.
Alvorligt, tillykke med dine evner.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-04 13:22

Du kunne jo fortælle lidt mere om dine evner.

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 05-05-04 13:19

Jeg har været ude af kroppen i nogle sceanse hvor vi dybdeafspændte - Det var en meget lækker og var fornemmelse af se ind i røret, og det krævede faktisk en ret stor vilj ikke at forfølge det.
I selskab med andre menneske møder jeg ofte det fænomen, at jeg "kender" den anden langt bedre end muligt i følge alm. psykologi / kommunikatin. Det kan godt være forskrækkende, for det handler ofte om noget som den anden ikke selv er bevidst om - og i hvert fald ikke vil have ud.,..
Men det kan jeg jo så bare undlade at opffentliggøre
KH K

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-05-04 15:16

Hmm, nu har jeg selv stiftet bekendtskab med Clair voyance, og bl.a. været på kursus og til seminarer omkring det. og de oplevelser du beskriver der har jeg ikke hørt om før, så det må du da gerne uddybe

Kommentar
Fra : Petite

Dato : 06-05-04 09:23

Og spørgsmålet er??????????

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 24-05-04 23:15

Beklager den lange latenstid -
Jeg er ikke engang selv sikker på at jeg kender spørgsmålet - men:
Hvor går man hen for at møde mennesker der er troværdige, som har erkendt clairvoiante evner, som VED hvilke konsekvenser det har at følge sin "viden" om sig selv??
Jeg er dybt utilfreds med at jeg forsøger at "gemme" mig - men jeg tror det er nødvendigt for at fastholde min "fornuft" :-?
KH Karsten

Kommentar
Fra : Wizardz

Dato : 03-06-04 14:44

Hej Barskil

Du kunne prøve at tage uddannelsen som Clairvoyant rådgiver, der er er en del serriøse "Clarivoyanter" der har fået en sådanne uddannelse. Prøv evt. at kontakte Gjertrud Berlon på Clairvoyance skolen = http://www.gjertrudberlon.dk/
Har selv gået der med godt resultat... og Ja jeg ved godt at det kan være hårdt at "vide en masse"
men på skolen kan du b.la. lære at "lukke" af, så bliver du ikke på virket af andre på samme måde som før. Det er jo noget komplekst at forklare hvad der sker inden i en "clairvoyant" ... men alt i alt kan det anbefales at du får styr på dine evner......

Hilsen
Wizardz

Kommentar
Fra : fbi2

Dato : 08-06-04 12:13

Til Barskil

jeg vil lige spørge dig om du virkelig ved hvad du har med at gøre ?
og hvilke konsekvensr det har for dit liv ? hvornår begyndte du at opleve de ''evner'' ?
Jeg tror på at du har dem , men hvordan har du kommet så langt ?
Hyg dig

P.s Du må gerne besvare mit spørgsmål når du har tid .

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 30-06-04 15:58

Kontakt mig evt. hvis du vil blive mere bevidst om dine evner og få noget pers. vejledning og åndelig assistance. At udvikle sine evner kan være svært og meget krævende alene.

Venlig hilsen Anni

Clairvoyant, metafysiker og forfatter, Anni Hjorth holder klarsynsaften 1. & 3. onsdag i hver måned kl. 19:00. Alle modtager klarsyn, så tilmelding er nødv. Stormgade 14E, 1470 KBH K. Tlf:3393 9844. Annihjorth@yahoo.dk. Pris: 100 Kr. Varighed: ca. 2½ time.

Accepteret svar
Fra : CyB0rG

Modtaget 200 point
Dato : 20-07-04 18:07

Hej Barskill

Spørgsmålet er ikke "Hvordan tør man og blive troende i dette univers" Spørgsmålet er "Hvorfor tør man og blive troende i dette univers" Vi har allesammen vores egne grunde til at blive troende, vi gør det for at komme tættere på Gud. Vi gør det fordi, vi frygter noget. Vi gør det fordi vi er fortabte. Vi gør det fordi vi er frustreret, og vil prøve og finde kærligheden fra gud. Fordi vi vil vide, hvad der er der ude. Fordi vi Mennesker gør det, for at opleve og udtrykke Ren Ubetinget Kærlighed.

Det var mit svar til dig Barskill, Håber du kan bruge det.

Mvh. CyB0rG

ps. Det har ikke noget at sige hvilket univers, man er troende i,
Det har ingen betydning.
Det ser bare anderledes ud, men er opbygget på samme måde.

Godkendelse af svar
Fra : BarsKill

Dato : 16-09-04 07:45

Tak for svaret CyB0rG.
Det er længe siden - men du rammer nogle ømme strenge