/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel...
Fra : abelspendabel
Vist : 633 gange
38 point
Dato : 03-05-04 15:54

Hej sidder og roder i Excel 97 og vil gerne have sat side betegnelse på. Forstået på den måde at der f.eks. står "side 1" midt på dokumentet som et slags vandmærke.

Har haft gjort det før, men nu er jeg ved at blive meget irreteret over at jeg ikke kan finde ud af at gøre det igen

Kommentar
Fra : eltigro

Dato : 03-05-04 15:58

Filer - sideopsætning - sidehoved/sidefod - ændre ingen til f.eks. side.

Hep!

Kommentar
Fra : randomchoise

Dato : 03-05-04 17:40

Er det i print eller på skærmen ?

Hvis det er på skærmen kan du gå i View og vælge "Page Break View".

Så skulle det være det !!

Randomchoise

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 04-05-04 08:34

Det er på skærmen og det er office 97 - excel 97

Randomchoise.. kan du ikke lige skrive hvad de menuer hedder på dansk.. sidder i dansk excel.. sorry...

Kommentar
Fra : abelspendabel

Dato : 04-05-04 08:36

Det skal stå lige midt på dokumentet med lidt store "fede" typer.

Accepteret svar
Fra : randomchoise

Modtaget 38 point
Dato : 04-05-04 14:11

Hmmm, jeg har kun den engelske version, men "View" er tredje menupunkt i hovedmenuen og "Page Break Preview" er 2 menupunkt i View-menuen.

Håber det kan lede dig på vej.

Randomchoise

Godkendelse af svar
Fra : abelspendabel

Dato : 05-05-04 08:19

Tak for svaret randomchoise.