/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
mssp3DA.dll / mssp232.dll igen igen
Fra : gizmo77
Vist : 1206 gange
18 point
Dato : 27-05-02 14:33

Jeg har en engelsk version af Office 2000, og jeg mangler de to dll-filer til den danske stavekontrol:
mssp3DA.dll / mssp232.dll

Der skulle vel ikke være nogen, der har dem liggende ??

gizmo77

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 27-05-02 15:30

Hej
Den engelske version fåes ikke med dansk stavekontrol. Du er nødt til at købe MS Office Proofing Tools.
Se flg. klip fra MSWords hjælpetekst:

"Aktivere redigering af flere sprog i Office-programmer
Peg på Programmer i menuen Start i Windows, peg på Microsoft Office-værktøjer, og klik derefter på Microsoft Office-sprogindstillinger.

Marker afkrydsningsfelterne ud for de ønskede sprog under fanen Aktiverede sprog .
Bemærk!

Når du har aktiveret redigering for et bestemt sprog i Microsoft Word og installeret Microsoft Office 2000 Proofing Tools, er Word i stand til automatisk at registere det pågældende sprog i dokumenter og bruge de rigtige korrekturværktøjer. I Hjælp til Word kan du finde en liste over de sprog, som Word automatisk kan registrere.

For visse sprogs vedkommende – f.eks. asiatiske, højre mod venstre-sprog og centraleuropæiske sprog – skal bestemte systemkrav være opfyldt, før du kan skrive specielle tegn til disse sprog i Office-programmerne. For de fleste andre sprogs vedkommende kan du installere det rigtige tastaturlayout, når du vil skrive på det pågældende sprog. "

m v h
Catbody

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 27-05-02 18:27

Jeg har mssp3DA.dll, hvor vil du have den ?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 27-05-02 20:35

Ja Peter Po bare fortsæt og du beder om at få kandu's redaktion på nakken. Det er og bliver ulovligt at gøre det som du laver....

Accepteret svar
Fra : McOle

Modtaget 18 point
Dato : 28-05-02 07:13

Du kan hente den her:
http://www.zjzmpop.co.yu/

Kommentar
Fra : kkrriissttiiaann

Dato : 30-11-02 22:48

Det er jo ikke rigtigt - der er ikke nogen DANISH!?!?!??!

Kommentar
Fra : runebagge

Dato : 08-12-02 17:36

det virker rent faktisk ;)

Kommentar
Fra : NuBBe

Dato : 14-01-03 01:56

Hmmmm den det side http://www.zjzmpop.co.yu/ Virker!!!! Yehhhaaaaa jeg havde næmlig nøjagtig det samme problem

Kommentar
Fra : Gladeruus

Dato : 26-01-03 23:45

Hurra for McOle han er den bedste tak for hjælpen

Kommentar
Fra : berton

Dato : 03-02-03 12:38

Når jeg prøver at installere det til Office XP siger den "Microsoft Office 2000 must be installed before installing Proofing Tools"

Nogen der ved, hvad problemet er ??
Der står jo at det også skulle virke til XP

Kommentar
Fra : ormurin

Dato : 03-06-03 00:09

hehe, det står på hjemmesiden.

Du skal downloade en anden installfil.

Kommentar
Fra : bagmanden2

Dato : 17-06-03 21:01

Kanon allesammen.

Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : carlos911

Dato : 02-08-03 03:52

Itsssssssssssss working. Tak McOle. Your are the best.

Kommentar
Fra : damir

Dato : 02-09-03 17:25

Ja, det virker...og den .yu det står for Yugoslavia ;)

Kommentar
Fra : mcc3

Dato : 01-11-03 21:36

go ting det her.....

Kommentar
Fra : thesmilla

Dato : 05-05-04 10:28

Jaaaa - det virker, selv for sådan en IT-dummy som mig. Det så sært ud, og jeg fik mange protester og fejlmeddelelser hen ad vejen - men skidt med det, det virker *kæmpe smil!*