/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
A-drev støjsvag
Fra : return
Vist : 288 gange
250 point
Dato : 02-05-04 10:21

hvad skal man købe hvis man gerne vil have et A-drev der ikke larmer ,har et nu men det larmer noget så grusomt og har altid gjort det så er på udkig efter noget der ikke larmer ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 10:24

A-drev er diskettedrevet og det larmer ikke særligt meget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 10:41

A-drevet kører jo kun de få sekunder man henter/gemmer data.
Super diskettedrev er nok ikke det mest interessante på markedet.
Et diskettedrev koster ca 80 kr. i ganske almindelig standardversion.

Kommentar
Fra : return

Dato : 02-05-04 10:44

ved jeg men mit gamle som ikke passer til tårnet larmer slet ikke under opstart ,så det er skam bare noget der ikke larmer under opstart jeg er på udkig efter

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 10:48

Det kan du ændre i BIOS til boot up i c-drevet

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 260 point
Dato : 02-05-04 10:51

Gå ind i bios og se og du ikke har slået Floppy Drive seek til,vis slå det fra
Disabel,og sæt din master til 1'st boot device,vis du har sat diskette drevet til 1'st boot device.
Under Advanced Setup Page
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-05-04 10:54

vis du har sat Floppy Drive seek til så søger den efter dit/dine a drev hver gang du boot'er og det behøver du kun vis du har to a drev tilsluttet,så søger den efter og der er en diskette i et af dem,og det gør at den larmer lidt.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-05-04 10:55

om

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 03-05-04 08:16

Tak for svaret Manse9933.