/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows messenger
Fra : MicViking1
Vist : 702 gange
30 point
Dato : 02-05-04 02:47

Når jeg åbner Outlook Express starter windows messenger automatisk. Da jeg bruger MSN betyder det at jeg får 2 messenger tjenester kørende på samme tid så jeg vil gerne vide hvordan jeg slår den indbyggede windows messenger fra i outlook express?
Jeg bruger Windows XP.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 02-05-04 06:52

Start - Kør - skriv-RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : stefanahm

Dato : 02-05-04 07:51

I messenger under funltioner kan du vælge indstillinger - tag fanen generelt, øverst kan du så vælge om det skal starte sammen med windows.

Hvis ikke fjerner du bare fluebenet i denne rubrik !

Stefan

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-05-04 07:51

Først starter du messenger>funktioner>indstillinger>indstillinger>fjern flue benet i>kør dette program når windows starter og i >tilad at dette program
køre i baggrunden,så åbner du outlook express>funktioner>indstillinger>generelt>fjern flue ben i >log automatisk
på windows messenger,færdig.
olehermann's foreslag sletter messenger fuldstændigt fra din pc,så vis du vil beholde din win messenger så lad være med at bruge dette foreslag.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-05-04 07:53

Kommentar
Fra : MicViking1

Dato : 02-05-04 14:18

Tak for svarene. Desværre har jeg prøvet at fjerne de omtalte flueben i funktioner/indstillinger etc.. Men det hjælper desværre ikke...messenger starter stadig hver gang. Ingen problemer når jeg bare er in windows, men så snart jeg starter Outlook express starter messenger også. Selvom auto logon er deaktiveret.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-05-04 14:25

linje>193. Disable Messenger from Outlook

klik på teksten og følg anvisningerne>indstaller
genstart

læs hvad der står i toppen af siden

Manse9933

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Kommentar
Fra : ZixZix

Dato : 22-05-04 13:44

Det er meget nemt at fjerne windows messenger, så den ikke starter op med Outlook..

Gå Ind i tilføj/fjern programmer.. Ude i venstre side, vælger du "Tilføj/fjern Windows komponenter.. Der vælger du bare Messenger.. Så skulle dit problem være løst..

ZixZix

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 30 point
Dato : 22-05-04 17:17

Start - Kør - skriv-RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Den fjerner kun Win Messenger,hvis ikke ,install du bare MSN Messenger igen

Godkendelse af svar
Fra : MicViking1

Dato : 23-05-04 00:59

Tak for svaret olehermann.