/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Login - ip br.navn
Fra : Olle_hansen
Vist : 602 gange
43 point
Dato : 01-05-04 21:27

Når man logger en på en side - hvad kan webstedet så aflæse fra min comp?

Kan den læse andet end ip-adressen?

Computernavnet?

Jeg ved der er én ting udover ip-adressen..

Hvad er det, og hvordan ændre man så dén?

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 01-05-04 21:39

se... det kommer jo an på om du sidder bag en firewall... gør du ikke det, så er der stort set frit slag til at få alle oplysninger om din computer.. operativsystem, servicepacks.. installeret software mv.

Hvad er det specielt du ikke vil have ud da? jeg mener siden du er så bange for at folk kan se hvem du er?

Mvh
BigDane_dk

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-05-04 21:40

Jeg sidder bag 2 firewalls.

Jeg vil bare have at vide, hvad siderne skal ku' registrere... FX Kandu. dk

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 01-05-04 21:46

Olle,

Prøv at smutte ind på www.spywarefri.dk . Jeg mener de har et lille program der kan vise dig hvad andre kan se af info om din puter.

det ligger under værktøjer.

Mvh
BigDane_dk

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-05-04 22:24

Hvilket referrere du præcist til?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 43 point
Dato : 02-05-04 01:05
Godkendelse af svar
Fra : Olle_hansen

Dato : 02-05-04 23:29

Tak for svaret tedd.