/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Betjeningsvejledning Canon Ixus 500
Fra : sbg01
Vist : 514 gange
20 point
Dato : 01-05-04 16:01

Jeg mangler en betjeningsvejledning til mit Canon Ixus 500 på dansk, jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med at skaffe en, eller som ikke har behov for sin egen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-04 17:14

Du kan ikke få en på dansk uden at beteale ca 300 for den hos canon Om der er en der kan undværer sin ved jeg ikke men du kan evt også oversætte lidt med den her
Obs. er bedst til små sætninger eller enkeltord
http://translation.langenberg.com/
Mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-05-04 17:31

Din Ixus 500 manual er så omfattende, at du bør ofre de 300 kr. hos canon.dk
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 20 point
Dato : 25-05-04 22:28

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : sbg01

Dato : 26-05-04 10:09

Tak for svaret Sunowich.

Tak for din besvarelse, som det tydlig fremgår er jeg ny her på siten, så tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : jesperdahl

Dato : 08-06-04 19:38

Hej sbg01
Et godt tip kunne måske være at downloade (gratis) den engelske betjeningsvejledning fra følgende adresse: http://www.canon-asia.com/supports/CJ.html

Du skal vælge "Digital Camera" og derefter Vælge Model Ixus 500. Vælg derefter "User manuals & Guides" .
Nu åbner et nyt vindue hvor du kan downloade den komplette, engelske manual.

Jeg fik mit kamera igår fra Pixmania.com i Frnakrig, selvfølgelig med dansk manual, men stadig (inkl fragt) kr. 680 billigere end i Bilka. SÅ kan jeg godt "leve" med den engelske brugsvejledning.
Men hvis nogen ligger inde med den danske manual i PDF-format - SÅ ENDELIG post et link her på siden!!!!

Kommentar
Fra : sbg01

Dato : 26-06-04 00:20

Tak for alle jeres venlige besvarelser.
Jeg har nu været så heldig at Midt Data i Viborg har skaffet mig en manual på dansk uden beregning, det kan man da kalde service, da jeg ikke har købt mit kamera hos dem.