/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Guideline
Fra : PS.BMW
Vist : 695 gange
50 point
Dato : 01-05-04 15:12

Er der nogle der har erfaringer med åndbare waders af mærket Guideline til kr. 1999,-
Er de pengene værd ?

Accepteret svar
Fra : jesperbloch

Modtaget 50 point
Dato : 16-05-04 00:56

Jeg kender ikke lige de omtalte waders, men Guidelines grej plejer normalt at være ganske udmærket. Bruger selv åndbare fra Vision i samme prisklasse(og sikkert samme kvalitet) og er ganske tilfreds. Bruger dem året rundt.....på nær i frostvejr.

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 21-05-04 07:31

Tak for svaret jesperbloch.
Har tidligere prøvet at lukke, problemer med Kandu.
Købte omtalte Waders og er tilfreds, holbarhed kan jo først bedømmes senere.
Mvh.
Sjong