/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express går ned
Fra : Smukke_Ole
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 01-05-04 12:30

Hver gang jeg prøver at starte OE får jeg meddelelsen:
MSIMN har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden
Når jeg klikker for at få flere oplysninger får jeg et billede med fejlsignatur og følgende oplysninger:
AppName: msimn.exe AppVer: 6.0.2800.1123 ModName: wab32dll
ModVer: 6.0.2800.1409 Offset:0000f76d
Hvad kan der være galt ?
Jeg har fået ovenstående meddelelse et par gange tidligere, men efter en genstart kunne jeg så bruge programmet igen.
Min Norton er fuldt opdateret, jeg kører SpyBot og AdAware næsten daglig, og de viser heller ingen ting.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-04 12:54
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-04 12:57

Nå du skal lige kopiere hele linket og sætte det ind i dit adressefelt!
Men Det der står er at du skal omdøbe din adresse liste fil så vil OE lave en ny tom adresselistefil. Du kan så importere fra den gamle (omdøbte) fil

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-05-04 14:09

-> tedd

Jeg har prøvet dit link. For det første stemmer oplysningerne dér om .WAB's placering ikke, og for det andet omdøbte jeg den .WAB fil jeg fandt, men uden resultat
Er der et sted, hvor man kan hente OE 6.0 i den nyeste version ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-05-04 14:11

Ærgeligt!
Ja http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Download IE6 da OE6 er integreret der i

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 01-05-04 14:15

Du vil muligvis osse kunne køre en reparation af OE via setup af IE6, så må vi jo se om det virker!

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 01-05-04 14:54

Tak for svaret tedd. Jeg klarede den med en systemgendannelse

Smukke_Ole