/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
DCT4 Calculator 1.4
Fra : bixen
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 30-04-04 21:30

Kan dette låse en motorola op ?
det var en kunde der sage at han lige har låst en motorola c350 op med dette program
Hvad mender i til det

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 60 point
Dato : 30-04-04 22:20

Nej det kan man ikke..
Har også haft kunder som siger at deres telefon efter 6 måneder automatisk blev låst op uden de har gjort noget som helst..
Og så er der også dem som har set Julemanden...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 30-04-04 22:37

Motorola bruger da helt andre koder ik
ikke noget med +4# osv.
(jeg rører ikke selv Motorola)
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-04-04 23:18

Du har ret.. Det er KUN Nokia telefoner man taster #pw+XXXXXXXXXX+X# på..
Motorola er noget andet. (Rører heller ikke selv ved det skidt, men har en god kolega der gør.)
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : bixen

Dato : 04-05-04 14:15

Tak for svaret helloo.dk.