/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Problemer med Windows Media Player 9seri~
Fra : kcrist
Vist : 203 gange
100 point
Dato : 30-04-04 10:02

Jeg kører Windows 2000 og har installeret ovennævnte program - problemet er, at når jeg vil afspille enten dvd'ere eller en sekvens fra windows eget websted bliver skærmen grøn. Ind imellem kan jeg lige skimte at noget kører og lyden går fint igennem, hvad er der galt, og hvad kan jeg gøre ?

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 30-04-04 10:23

Jeg kører ikke selv med 2000, men jeg tror at det kan have noget at gøre med din version af media player...

Har du prøvet at bruge f.eks winamp til at afspille det?

Jeg plejer at bruge winamp til sekvenser og Power dvd til dvd'er

Max Petersen

Kommentar
Fra : henrik32

Dato : 30-04-04 10:37

Hej Jeg kører heller ikke med windows 2000, men tror dit problem er at du mangler nogle codex til din afspiller dem kan du finde på nettet.
Ellers kan du finde en afspiller der hedder BS den virker til det meste.

Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 11:19

Her har du en enorm codecpakke med det hele (også BS player)
Du skal ikke tage dig af at siden er på ungarnsk - det hele du henter er på engelsk - og det virker
http://www.fw.hu/galgonet/

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-06-04 10:55

Hhm

Hent opd. til media player via Windows Update.........

Og genstart!

Det burde virke nu!

Ellers hent Realone player eller Quicktime player eller som en anden har sagt Winamp!

Alle de er gratis!

De kan sikkert hentes her: www.download.dk eller www.download.com

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 23-09-04 09:47

Hej..

Kender godt dit problem... Og ja det er fint nok at hente en masse forskellige Players til de forskellige formater, men personligt synes jeg sgu det er lidt træls at skulle have 4 eller måske 5 forskellige players liggende p sin pc bare fordi der er så mange forskellige formater af video..

Det jeg gjorde var at hente et "video Codec" Til Windows Media Player. Og Så virkede min media player til det hele og jeg kunne slette alle de andre forskellige players og kun køre med en.

Det Codec jeg hentede var K-Lite CodecPack. Og det er bare supergodt.. Du kan hente det på:

http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm

Håber det løser dit problem.

Jrod

Kommentar
Fra : FW_hansen

Dato : 12-10-04 22:30

Hej.
Hvis ikke du har fået det til at virke ordentligt, så er her et codec der virker
http://download.divxmovies.com/mpeg2codec_installer.zip

det er godt til DVD VCD S-VCD

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 31-01-05 16:18

Hmmm.. Han har åbenbart fået det til at virke.. for han ses så meget film nu at han slet ikke har tid til at lukke spørgsmålet.. OG GI NOGLE POINT!!!