/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tørrestativ til loftet.
Fra : Kenn28
Vist : 3442 gange
100 point
Dato : 29-04-04 22:23

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan købe et rundt tørrestativ med klemmer til at hænge i loftet, i en god kvalitet ?
Jeg har kun fundet dem til 10 - 20 kr, men savner en ordentlig en.

mvh

Kenn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 22:44

Hvis det er de små der hænges op ligesom en bøjle, kan de købes hos campingforhandlere.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 30-04-04 09:13

ja, hvor finder vi det?? jeg har også NOGET jeg skal have tørret på loftet........!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 09:23

Det har jeg jo skrevet - hos en campingforhandler

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 30-04-04 09:25

Det var gaas!
men tak anyways!!

mvh (og sorry)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 12:02

Hvorfor i alverden ikke selv lave et? Altså tørrestativ

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 30-04-04 12:04

Hovsa :-8 Glemte linket til "Gør det selv" http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=1062&a=2252

Kommentar
Fra : Kenn28

Dato : 30-04-04 14:03

Har været ude og kigge ved nogle campingforhandler og bådforhandler, de har også kun de helt billige i plastik.
Har kigget på linket det er ikke lige sådan noget jeg søger. den skal være rund med nogle klemmer af en god kvalitet.
men har du nogle gode ideer til at lave sådan en selv, er jeg meget interreseret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 14:08

Så brug et alm stativ af de runde man stiller udenfor og sav det meste af stangen af.

Det er da ikke så svært at hænge i loftet.

Dem med påmonterede klemmer fås sikkert kun i de små udgaver.

Kommentar
Fra : Kenn28

Dato : 30-04-04 14:19

ja ja men nu er det ikke det jeg vil have.
jeg vil have en rund med klemmer i en god kvalitet. det må da findes, der sælges mange af de billige men de holder ikke til en sok i str. 45.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 14:39

Prøv Jysk Sengetøjslager http://www.jysk.dk/ men ikke alt er i kataloget, besøg nærmeste forhandler.
Ellers ville jeg prøve i det lokale byggemarked (Silvam Bauhaus, Jem & Fix osv.)
Go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 14:41
Kommentar
Fra : Kenn28

Dato : 30-04-04 15:24

Jeg har været i Jysk, Bauhaus, Harald Nyborg og Silvan de har også kun de billige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 17:34

Så er mulighederne vist ved at være begrænset til Ole Opfinder

Godkendelse af svar
Fra : Kenn28

Dato : 02-05-04 19:44

Tak for hjælpen CLAN.
Jeg fik nogle andre ideer efter at have kigge på linket igen, og fandt ud af at lave en, af en teaktræ skoreol som jeg savede til og købte nogle pæne klemmer som jeg borede hul i, det er blevet rigtig godt.
Jeg var nok for fikseret på den købte udgave i starten.
Så tak for hjælpen igen det er ikke første gang du hjælper mig.

Kenn

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-05-04 10:51

Velbekomme... og takker for points
Søren