/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
posturologi=microchip i skosål.
Fra : nejrup
Vist : 1094 gange
50 point
Dato : 29-04-04 18:52

er der nogen der har erfaring med posturologi = microchip i skosål, skulle kunne rette en skæv kropsholdning op, kan det være muligt ved hjælp af en microchip , der skulle sende signaler til hjernen. ??

Kommentar
Fra : olaugcl

Dato : 21-06-04 13:48

dette høres ganske fantastisk ut da jeg har torticollis og er meg skjev i nakken.kunne kanskje vært noe for meg.
aila

Accepteret svar
Fra : hcc1775

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-05 22:59

ja jeg har erfaring med posturologi, dog ikke med microchip,men med skoindlæg, øreakupunktur,magnetbehandling.

Man ser typisk på 3 forhold: øjne, kæber. fødder. Derudover undersøges kropsholdning generelt.

Jeg tager typisk 3 -500 kr for en behandling

Sportsmassøren

Godkendelse af svar
Fra : nejrup

Dato : 27-11-05 13:19

Tak for svaret hcc1775.

Kommentar
Fra : peptalk

Dato : 04-02-11 10:32

jeg er akupunktør og synes posturologi er godt. Men ofte er det nok med kinesisk akupunktur. klik ind på mielczarek.dk i århus eller ching.dk i københavn