/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock t68
Fra : bigmozzy
Vist : 323 gange
200 point
Dato : 29-04-04 13:15

Jeg skal have unlocked en t68, men kan ikke huske hvor på nettet, det var at jeg kunne finde koden til at låse op med. Hvor kan jeg det? - Det skal helst være gratis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 13:20

Koden kan du nok ikke finde på nettet men prøv her
http://www.helloo.dk/main.htm

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 29-04-04 13:22

sony ericsson kan ikke unlockes med kode
den skal forbi en unlocker
som så tilsluter den lidt udstyr og en pc for at udlæse en kode fra telefonen
som skal bruges til at taste ind et andet sted

du kan finde en unlocker her www.dkunlock.dk
hilsen Bjarne
www.openphone.dk (der kommer tilbud i maj måned )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 13:23

Nå - den er ikke sat op til ericsson endnu - her finder du nærmeste
http://www.dkunlock.dk/

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 13:34

jeg fik min t68i lukket med en lille box.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-04-04 18:23

Desvære tilbyder vi ikke gratis unlock af SonyEricsson telefoner da disse koder ikke kan udregnes.. De er tilfældige og skal derfor læses ud af telefonen. Men kikker man forbi en af butikkerne kan dette gøres under 2 minutter.
Hvis alt andet glipper kan du finde en unlocker på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 29-04-04 19:07

Det er en tlf. som lige er købt via debitels hjemmeside i går til 1,- Men det har vel ikke noget at sige?
Postnummeret her hvor jeg er, er 4800.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 19:13

Gå du bare i en af butikkerne - alderen har ikke noget med det at gøre. Men vær lige sikker på telefonen virker inden så du kan få den repareret inden oplukning hvis den ikke er iorden.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 12-05-04 11:16

har du foet unlocket din telefon
ellers find en unlocker på www.dkunlock.dk
jeg har skrevet det til dig før
hilsen Bjarne