/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nu SKAL Paint-Shop-Pro 3 altså væk !!!
Fra : molokyle
Vist : 533 gange
185 point
Dato : 27-04-04 16:55

Det er da til at blive frusteret af !!!

Mellem 32 og 96 henvisninger til C:\DOKUME~T\PSP3\PSP.EXE bliver ved at dukke op som : File doesn't exist ..i min registreringsdatabase.

Har prøvet at få 'hjælp', men intet har tilsyneladende virket :

http://kandu.dk/dk/spg/38516 og http://kandu.dk/dk/spg/38646

Hvordan fjerner jeg dette irriterende problem, som bliver ved at dukke op?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-04 17:03

Jeg vil så foreslå at indstallerer PSP igen og så afinstallerer det i tilføj/fjern programmer.
Og så sige fra til associationer
Emesen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-04-04 17:05

Hejsa Molokyle

Prøv en af disse tips

Prøv først at gå ind i registreringsdatabase
Start-kør-skriv regedit-klik på ok
Når du er inde
Tryk på ctrl+b
Så vil der komme en søgeboks frem
Prøv at skrive navnet på det program der skal slettes
Og bliv ved på den måde,indtil den siger søgningen er slut.

Prøv også dette lille tip.

I Windows er det muligt at afinstallere de fleste programmer, man kan bare vælge Tilføj/Fjern programmer i Kontrolpanelet og så får man en oversigt over programmerne. Problemet er bare, at hvis man sletter et program uden at bruge dets afinstalleringsprogram, bliver det stående på listen, men man kan ikke fjerne det, for det er jo allerede slettet. For at fjerne det, skal man starte registreringseditoren. Derefter skal man gå ind til folderen HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall. Her kan man se alle de programmer, der ligger i afinstallringslisten. Hvis man vil fjerne et program, skal man blot markere dets nøgle og trykke på delete og efter genstart af Windows skulle problemet være løst.

MVH Brian

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 195 point
Dato : 27-04-04 17:05

Nu kan man jo dårligt huske noget om win98, men jeg vover alligevel følgende. Der ligger vel ikke en eller anden ini fil der laver rodet. Har du set om står noget i win.ini og system.ini - eller måske en psp.ini - det lyder måske tosset, men ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 17:15

Du havde godt nok antipati imod det forleden dag, men prøv det - det virker OG ER GRATIS
http://www.spazmatic.net/partners/ccleaner/

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 17:21

Glimrende bentjuul !!!

Det var i Win.ini der under [extensions] var den famøse henvisning.

emesen og briani -> De ting i foreslår er skam allerede forslået og efterprøvet, som I vil kunne læse i de to tråde jeg har angivet i mit spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 17:22

Rettelse : Henvisninger : 32 ialt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-04-04 17:24

Tak Molokyle, det var bare en tanke som pludselig dukkede op.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-04 17:28

har du prøvet at lede efter jasc i reg databasen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-04 17:31

Molo din fjumse gøj! Det foreslog jeg allerede 17-04-04 14:05!!
http://kandu.dk/dk/spg/38516

Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 27-04-04 17:35

Prøv at søge efter alt vedr. PSP i >søg< og slet det derfra

R.J.S.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 18:00

tedd -> Jeg må have været distræt i det øjeblik eller lavet en stavefejl i søgningen, men du og refi har vist alligevel skrabet nogle lette point hjem fra mig de sidste dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-04 18:27

Nå ja!