/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
LORTE NORTON HJÆLP INDEN JEG ØDELÆGGER N~
Fra : olefahnoe
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 27-04-04 11:33

HEJ
JEG ER VED AT GENINSTALL NORTON ANTIVIRUS OG DET ENESTE JEG KAN FÅ DET LORT TIL ER:

når den går igang med at install skriver den "this MSI must be launched through setup"

HVAD FANDEN SKAL DET BETYDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har kørt det direkte fra cd'en og kørt det gennem -kontrolpanel-tilføj program-

der sker det samme.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-04-04 11:37

Sikke dog et sprog !
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 11:44

Cden skulle gerne starte selv når du sætter den i.
Hvorfor igennem kontrolpanel?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-04 11:45

Der ligger nok nogle rester fra forrige gang.
afinstaller det igen genstart ,, kik i din mappe programmer find norton mappen slet den. og geninstaller det så.
jeg bruger ikke selv norton, men pc-cillin , men når men licens udløber vil jeg skifte til AVG fra http://www.grisoft.com/us/us_index.php den har firewall postscanner, og så er den gratis

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-04-04 11:45

Har du prøvet at genstarte comp'en efter fjernelse af Norton?
Er det en free trial du vil geninstallere oder?

Tror du er mega frustreret og derfor dit sprog?

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 27-04-04 11:45

åben dit cdromdrev og dobbeltklik på "CDstart"

MVH

PS. ja, flot sprog, kysser du din mor med den mund?

>>Guild: Hmmmmmm.......!!!

Accepteret svar
Fra : lengberg

Modtaget 60 point
Dato : 27-04-04 11:47
Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 11:51

hej zomp

jeg kysser da ikke med min mor

er bare ved at være pissed

og det er en kundes pc jeg sidder med så jeg MÅ ikke kaste med den for min chef... æv

langberg jeg tror du er inde på noget jeg kan bruge......

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 27-04-04 11:55

....hmmm! (Det var Gaaas)((Du kan tydeligvis ikke klare det lige nu))

HEHE, S O R R Y ! ! !

Men har du ikke en fil liggende på CD-rommen der hedder "CDstart" det er der da på min, og det virker hverganghverdag (7-9-13)

MVH

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-04-04 11:55

Jeg forstår sproget,,,,, MEGET
Der burde være et sted som man kunne nive computeren, indtil at den sagde AVVVV

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 27-04-04 11:58

bare sæt din strømforsyning på 110 volt, "Så kan den fucking lære det"

mksvh

(med knap så venlig hilsen)

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 12:02

zomp forstod den godt

og den med strømforsyningen prøver jeg lige

det virker ikke fra cd'en

jeg prøver lige at redigere i regedit.............kryds lige finger for at det går godt...

ole

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-04-04 12:16
Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 12:47

jo det er det forkerte job jeg er bare elektriker

men når man er startede på noget så må man gøre det færdigt

skulle bare opsætte en adsl-forbindelse

så var der virus så skulle jeg lægge norton ind

OG SÅ VAR FANDEN LØS

OLE

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 27-04-04 12:51

format c: /q

Bare sig der var overgang i fase r.....! HA, nej krydser fingre for det virker........!

mvh

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-04-04 13:08

Hejsa

Du kan bruge Nortons utility til at afinstallere med

Fjerner Norton 2003-2002-2001-2000-og tidligere versioner

rnav2003.exe:

ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe

Bagefter kan du så installerer din version igen

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 13:38

Tak for svaret lengberg.

udemærketsvar men jeg måtte ringe til symantec og kom i telekø i 30min men nu tror jeg hjælpen er der...

I andre må ha en god dag min er ødelagt

Kommentar
Fra : torbentop

Dato : 01-05-04 16:26

pludselig kan jeg ikke bruge nis 2004 den siger at der ikke er adgang , kan ikke afinstallerer hvd er galt
torben