/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Ridemærker i odsherred ?
Fra : Elina87
Vist : 850 gange
70 point
Dato : 27-04-04 10:08

Jeg er en pige på 17 år der længe har villet tage nogle af de kendte ridemærker. Mit problem er bare at jeg ikke aner hvor jeg kan tage dem!
Jeg er ikke medlem af en rideklub og har aldrig været det. Skal jeg være det for at tage dem?
Hvad koster det?
Nogen der ved hvor man skal henvende sig når man bor i odsherred ?
Mvh
Elina87

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 80 point
Dato : 27-04-04 10:51

Hej Elina
Nu er odsherred stort men her er et link til en rideskole i Svinninge og det nederste link er om hvordan du tager ridemærke.

http://www.dragsholmposten.dk/dk/default.asp?underside=/dk/nyheder.asp;nyhedsid=2025

http://home24.inet.tele.dk/ridemaerke/

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-04-04 10:54

I det første link skal du kopiere hele linien over i explore, det er kandu der driller når man sætter lange links ind.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-04-04 10:59

Kan du ikke få det første link til at virke så er der et telefonnummer her og et direkte link til klubben.
Citat
Kunne du tænke dig at deltage i undervisningen, i ridning, i ridemærket eller måske begge dele, så kontakt Sportsrideklubben på tlf.: 5926 4461. Du kan også gå på nettet: www.edbformidling.dk/sprs eller du kan kigge ud og få en snak.
På gensyn i Sportsrideklubben Svinninge.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-04-04 11:09
Godkendelse af svar
Fra : Elina87

Dato : 28-04-04 10:43

Tak for svaret bentjuul. Er virkelig glad for at jeg endelig kan komme igang.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-04 11:11

Selv tak Elina, håber du kan få glæde af linkene.

//bentjuul