/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Natlig passiar
Fra : molokyle
Vist : 411 gange
8 point
Dato : 27-04-04 02:22

Ja, jeg er lidt for træt til at programmere, men lidt for vågen til at sove, så du er hermed inviteret til en hyggelig nattesnak med molokylen.

Hvad det skal handle om? Tjae... det må vi jo se at finde ud af

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 18 point
Dato : 27-04-04 02:22

fisk?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 02:25

musenfryd -> Ja, der er jo sket nyt på den front

Jeg har idag købt Kampfisk. En han og to hunner. De er faldet godt til allerede. Så kan den lille hidsige dværggurami måske lære at den ikke er rismarkens konge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 02:52

Hmm..... det ser ud til alle folk sover

Jamen, så tøffer jeg ud i cyberspace og finder nogle interessante sider til samlingen ...og den er ellers stor

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 27-04-04 04:30

Nu sidder jeg her klokken 4.27 og kan ik' sove.
Selv kattene gider ik' snakke med mig.
Æv, det er et trælst tidspunkt at være vågen på.
Ulvetimen!
Er der andre end mig, der er oppe?
Er det fuldmåne, måske?
frieda

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 06:11

Næh.. jeg har også været oppe hele natten, men nu går jeg i seng.

Hvis du stadig er vågen frieda, så godnat ..god dag ..eller ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-04-04 13:24

Kandu er sgu hård at komme ind på mellem 3 og 4 om natten!!

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 27-04-04 13:35

jeg kunne heller ikke komme ind efter jeg skrev det med fiskene.. sorry molo..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 15:47

Jeg synes det er noget møg at jeg nu kender min dødsdag som bliver den 14 April 2057.

http://deathclock.com/

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 27-04-04 15:56

7. april 2047 (jeg ryger). I følge det blir jeg næsten 100; så er alle vennerne sikkert også væk alligevel

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 15:59

Jeg ryger også, men bliver kun 79.....snøft

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 16:03

Faktisk lidt underligt og uretfærdigt. Min BMI er kun på 22, så jeg burde vel blive lidt ældre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 16:09

Tjae.. tråden gik lidt i fisk, som du forudsagde mysenfryd... , men de har det godt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 16:12

Hej.
Jeg er 22 år nu, og er færdig i år 2018...........
Jeg ryger ikke..........

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 16:16

..og jeg dør en Søndag. Den 27 marts 2047, for at være helt præcis. Så bli'r jeg altså kun 87 år !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 16:16

Kunne være jeg skulle holde op at ryge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 16:21

Mordex -> Fortæl din veninde at billedet af mit akvarie er 'skudt' til om 14 dage. Jeg skal nemlig liiiige... bygge et lille 45 l. til de 2 dværggurami og så kommer der dværgsmerling i det store 250 l. istedet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 17:22

>>Molokyle
Det er ikke min veninde, men min kone
Jeg skal nok sige til hende at det bliver om 14 dage

Kan du ikke lige sige mig om hendes fisk kan klare sig i 4 dage, evt. med en af de der fodringspiller man kan købe til ca. 15kr?? Af fisk er det 3 store slørhaler, neonfisk, andre små fisk (ligner neon, men bare ikke så farvede) og masser, masser af sugemaller........ både store og små....

Mordex.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 18:10

Fisk er lettere at slå ihjel ved overfodring end ved udsultning. Hvis ellers de er blevet fodret regelmæssigt og ser sunde ud kan de sagtens leve i en uge uden mad. Deer så selvfølgelig sultne når de igen får foder, så vær lige varsom med at give dem for meget på en gang.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 18:31

>molokyle
Livet bliver lettere nu når du holder op med at ryge, for så glemmer du ikke din tobak når du er på besøg. Tja og på den anden side så vil du jo også få mindre motion.
Frk. uro

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 18:42

>>Molokyle

Mordex

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 18:42

For nu at holde os til emnet uro : Fisk !!!

Jeg skal ud med finse imorgen kl. 9.00 efter hornfisk enten ved møllerne på Lynetten eller i Norhavnen. Vil du have nogle 'næbdyr', hvis jeg horner nogen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 18:47

>molokyke
Hvis du kommer med fisk sørger the1best og uro for sovs og kartofler. uhm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 18:54

Ok. </KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 19:07

> Flottenheimer,
Denne tråd luger af røg, levealder ( som efter sigende forlænges hvis man spiser fisk ) og fisk. Frk. uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 19:17

Så må jeg jo stikke hovedet i sildekassen, lugte, lappe det i mig og... ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 27-04-04 21:42

>Flottenheimer
det var da noget af en flot selverkendelse, men husk at tørre dig om munden efter en tur i sildekassen. frk. uro

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 12:57

Tak for svaret musenfryd.