/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
FDM medlem søges
Fra : simonsh
Vist : 857 gange
44 point
Dato : 26-04-04 22:51

Jeg vil meget gerne have fat i en artikel i det nyeste FDM blad; "Motor"!

Artiklen er en brugtbils test af Peugeot 406.

Kandu - downloade den som PDF fra FDM´s hjemmeside og maile den til mig?

.......så bliver jeg meget glad, for jeg har ikke behov for at være medlem, og det er den eneste måde jeg kan få fat i artiklen på.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 26-04-04 22:55

Hvis du gerne vil have den artikel har du jo tilsyneladende behov for at være medlem

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 26-04-04 23:00

simonsh, så meld dig ind. Hvorfor tror du, at du kan "køre på frihjul". Jeg er medlem af FDM, betaler mit kontingent, bl.a. for at modtage bladet "MOTOR". Det er en stærk organisation, så jo flere medlemmer vi er, jo stærkere vil FDM være/blive.

Du kan melde dig ind her, hvis det har din interesse:

http://www.fdm.dk/public/Indmeldelse/default.asp?menuid=12

På forhåbentlig gensyn, som medlem af FDM
Franksp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-04-04 23:14

Tag hen til nærmeste FDM og få/købe bladet.
Se her: http://www.fdm.dk/public/default.asp
Det koster ikke så meget at være medlem, og jeg har da lige fået mit årskontingenet tilbage i form af billigere undervognsbehandling.
Emesen.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 26-04-04 23:17

Hvis du ikke ønsker at deltage som alle os andre , kan du jo besøge biblioteket og finde bladet Bilen , det er sikkert også en test , måske ikke så uddybende som i FDM bladet , men det er de fordele ved at være med i en organisation..
Jeg vil dog tilføje, at jeg er en smule skuffet over FDM efter mere end 30 års medlemsskab, ikek så meget som en 25 års diplom , og kontigentet er efterhånden kommet godt med, måske FDM skulle overveje at dele op i kontigentet på Motor og camping, så de der vil have begge fordele betalte for det og dem som kun vil have bladet og læse om biler m.m. betalte et andet kontigent, hvad der bare er en ide for alle der ønsker at deltage efter interesse.
NISS

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 27-04-04 07:09

Det er muligt DU ikke har brug for FDM (hvilket dit spørgsmål jo alligevel tyder på at du har?!) men FDM og ALLE vi andre medlemmer har (måske) brug for dig.
Det er anden gang jeg er blevet medlem efter nogle års "pause" siden min første bil/medlemsskab i '78. Både blad og medlemsskabet er ikke blevet dårligere i denne mellemliggende periode, og vi/FDM er som organisation blevet et ikke uvæsentligt "politisk værktøj" i den almindelige trafikpolitiske debat i de skiftende regeringer.
Jeg vil give niss45 ret i at "trofaste" medlemmer burde/skulle "belønnes" med nogle ekstraordinære "medlemstilbud" ...måske et års gratis abonnement, en gratis FDM test af sin bil eller hvad ved jeg?! Det ville "klæde" FDM at udvise en sådan gestus.
Jeg ved ikke om FDM har en lignende artikelservice som MC TOURING NYT har? Der kan man mod et symbolsk beløb "bestille" en test/artikel fra deres test af mc'er gennem tiden.
Jeg plus andre FDM'ere vil (som du kan se) gerne have dig med i FDM Simonsh...så følg opfordringen og meld dig ind!

Velkommen og GOD SOMMER!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 08:59

simonsh

Ingen arme, ingen kager

Kommentar
Fra : simonsh

Dato : 27-04-04 13:19

Til tudefjæs > BetterP

Jeg skal nok finde artiklen på en anden måde (uden at blive medlem)

Der er jo ingen fornuft i at jeg skal hen og melde mig ind, når jeg ved jeg ikke har brug for det pt.

Opret gerne et andet forum......kommentarene begynder at blive lidt trivielle........og fylder på min mail.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 13:22

simonsh

Når man stiller et spørgsmål må man tage de svar der kommer, men jeg skal nok forlade din trå nu, vi kan jo ikke have du bliver ked af modsigelserne

Accepteret svar
Fra : fedtmule30

Modtaget 44 point
Dato : 27-04-04 17:29

Hej Simonsh

Jeg er medlem og jeg vil gerne give dig artiklen for jeg syntes ikke der er nogen grund til at værer så skide små borgerlig for en artiklen så sig til hvis du er interesseret

Fedmule

Kommentar
Fra : sirkakke

Dato : 27-04-04 18:48

Du ka også godt få den af mig.... sig til sirkakke

Kommentar
Fra : simonsh

Dato : 27-04-04 18:55

Skide godt .........pointene går til den jeg får den af først.

Takker.......

simonsh@dgh.dk

Godkendelse af svar
Fra : simonsh

Dato : 27-04-04 21:18

Tak for svaret fedtmule30.